کد خبر : 1717689 | 16 آبان 1399 ساعت 18:32 | 98.3K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش یحیی به درخواست برای بازی دادن به روستایی و برزگر

گل محمدی: لیست دیگری برای ارائه ندارید؟

سرمربی پرسپولیس نیز با حضور در نشست خبری به سوالات در خصوص عملکرد تیمش و نتیجه بازی توضیح داد.

گل محمدی: لیست دیگری برای ارائه ندارید؟

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که به نظر می رسید از تساوی مقابل سایپا ناراضی است با حضور در نشست خبری درباره شرایط این بازی و نتیجه به دست آمده گفت: خوشحالیم از اینکه لیگ دوباره شروع شد. با تمام مشکلاتی که خصوصا در بحث کرونا وجود داشت فوتبال شروع شده و بخشی از زندگی مردم شده است. فکر می کنم همه باید احترام زیادی به همه فوتبالیست ها که در این شرایط کرونایی بازی می کنند بگذاریم. بازی در مجموع خوبی بود و موقعیت های خوبی به دست آوردریم. در بخشی از مسابقه که گل زدن بود خوب عمل نکردیم و موقعیت های خوبی را از دست دادیم. منادی هم روز خوبش بود و توانست موقعیت های خوبی از ما بگیرد. در هر صورت با تمام مشکلاتی که وجود دارد، روزهای خیلی سختی را گذراندند و شرایط روحی و روانی سختی را متحمل نشدند. دلیل آن هنوز برای خود من هم مشخص نیست که چرا اینقدر بعد از فینالیست شدن این همه فشار روی ما، کادر و بازیکنان وجود داشت و شکل گرفت.

 

وی ادامه داد: امروز می توانستیم بازی را ببریم و تیم حریف هم سختکوش و دونده بود. با این زمین و شرایط زمین و توپ خیلی سخت است. در مجموع بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند تا پیروز میدان باشند. تعویض هایی که داشتیم هجومی بود و حتی 10 نفره به پیروزی فکر کردیم که این نقطه مثبت بازی بود.

 

گل محمدی درباره شایعاتی که درباره نقل و انتقالات این باشگاه وجود دارد نیز اینطور توضیح داد: صد در صد دنبال این هستیم که بازیکن بگیریم. اما باید بازیکنی بگیریم که در حد نام پرسپولیس باشد و بتواند باری از روی دوش ما بردارد. بخواهیم بازیکن متوسط بگیریم و فقط لیست پر کند دنبال این نوع بازیکن نیستیم. در تلاش هستیم در پست هایی که بازیکن از دست دادیم و متاسفانه زیاد است، از وقتی لیگ تمام شده ما بازیکن از دست دادیم و تمام این هفت بازیکنی که به عنوان سهمیه جذب کردیم، جایگزین بودند. اخیرا هم دو بازیکن دیگر از دست دادیم و شرایط سختی را متحمل می شویم و بازیکنانی که کار می کنند بازیکنانی هستند که با تمام وجود و سختی ها کار می کنند تا در نهایت نتایج خوبی بگیریم و هواداران را راضی نگه داریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه مربوط به اخراج کمال کامیابی نیا نیز گفت: هیچ برخوردی انجام نشد و من کنار زمین و نزدیک به صحنه بودم. برخوردی انجام نشد. تصمیماتی که امروز انجام شد سختگیرانه بود و کارت های زیادی داده شد. اما همانطور که برای ما و دیگر تیم ها در اولین بازی سخت است و در شرایط بازی نیستیم، فکر می کنم برای داوران هم این شرایط وجود داشته باشد. برای تمام داوران آرزوی موفقیت می کنم. مشکلاتی بود و زیاد درباره داوری صحبت نکنیم و باید تمرکزمان را روی عملکرد خودمان بگذاریم. باید روی نقاط ضعف و قوت خودمان تمرکز کنیم.

 

یحیی گل محمدی در پایان نشست خبری واکنش جالبی به یکی از سوالات داشت. سوال در خصوص اینکه آیا او قصد ندارد از امیر روستایی و آریا برزگر سود ببرد؟ که با این واکنش کوتاه اما جالب سرمربی سرخ ها همراه بود: لیست دیگری ندارند ارائه کنند؟!

دیدگاه‌ها