کد خبر : 1717809 | 17 آبان 1399 ساعت 11:50 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

وینیسیوس: انتقاد از بازیکنان رئال طبیعی است

وینیسیوس جونیور مهاجم برزیلی رئال مادرید می‌گوید وقتی یک فوتبالیست در رئال بازی می‌کند باید انتظار انتقاد را داشته باشد.

وینیسیوس: انتقاد از بازیکنان رئال طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور ستاره جوان و مهاجم برزیلی رئال مادرید می‌گوید رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیا است و هر فوتبالیستی که در این باشگاه توپ می‌زند باید انتظار انتقاد را داشته باشد و با سطحی بالاتر از انتقاد نسبت به دیگر تیم‌ها کنار بیاید.

 

1532878

 

وینیسیوس که از سال 2018 با ترک باشگاه فلامنگوی برزیل به رئال پیوسته برای تبدیل شدن به یک مهاجم فیکس در این تیم با مشکلات زیادی مواجه بوده است. او از آن زمان تا امروز 53 بازی برای رئال انجام داده که تنها در 25 مسابقه از آنها فیکس بوده است. وینیسیوس در این بازیها تنها 7 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

 

وینیسیوس که در رئال با انتقادهایی مواجه بوده و هست در این باره گفت: " من همیشه به کسانی فکر می‌کنم که می‌خواهند من از هر نظر بهترین باشم. یعنی خانواده ام، باشگاهم و هم‌بازی‌هایی مثل مارسلو و کاسمیرو. آنها کسانی هستند که من را در مسیر درست قرار می دهند".

 

1539482

 

ستاره برزیلی جوان رئال در ادامه گفت: " من با بنزما رابطه خوبی دارم. با لوکاس واسکز هم همینطور. من در بیرون از زمین هم با آنها خیلی صحبت می‌کنم. لوکا مودریچ هم دوست خوب من است که همیشه ناهار را با او می خورم. عضو بزرگترین باشگاه دنیا بودن انتقاد را هم به همراه دارد. وقتی تیم می بازد منتقدین درباره ما صحبت می‌کنند ولی وقتی می بریم عاملش هر چیزی بوده به غیر از ما بازیکنها".

 

 

دیدگاه‌ها