کد خبر : 1717830 | 17 آبان 1399 ساعت 13:30 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

خامس: تا ابد مدیون کارلتو و اورتون خواهم بود

خامس رودریگز می‌گوید از باشگاه اورتون و سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی به دلیل اعتمادی که به او کردند تا ابد سپاسگزار خواهد بود.

خامس: تا ابد مدیون کارلتو و اورتون خواهم بود

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز ستاره کلمبیایی که بعد از مدتها حاشیه نشینی در رئال مادرید از ابتدای فصل جاری به اورتون ملحق شده می‌گوید از این باشگاه و سرمربی اش کارلو آنچلوتی به دلیل اعتمادی که به او کردند و شانس دومی که در اختیارش گذاشتند تا ابد سپاسگزار خواهد بود و همه تلاشش را برای جبران این اعتماد به کار خواهد بست.

 

1541861

 

اورتون در تابستانی که گذشت با پرداخت 22 میلیون پوند به رئال مادرید خامس را به خدمت گرفت. خامس شش سال گذشته دوران فوتبالی خود را در مادرید سپری کرده و البته مدتی را به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ زده بود. خامس در اواخر دوران حضورش در مادرید با بی مهری زیدان روبرو بود و به ندرت به میدان فرستاده می‌شد.

 

ستاره کلمبیایی با بیان اینکه آنچلوتی و اورتون زمانی که هیچکس به او اعتماد نمی‌کرد به او اعتماد کردند گفت: " چه باشگاه اورتون و چه کارلو آنچلوتی زمانی به من اعتماد کردند که هیچکس حاضر نبود به من اعتماد کند. من تا ابد سپاسگزار باشگاه و کارلو خواهم بود. برای همین است که در تک تک بازی‌ها با تمام قوا تلاش می‌کنم".

 

1541859

 

خامس در ادامه گفت: " کارلتو مردی است که خیلی راحت می‌توان با او ارتباط برقرار کرد و می‌داند چطور باید با بازیکنانش رفتار کند. بعد از آن همه درخشش در باشگاه های بزرگ او حالا به یک پروژه جدید آمده و ما انتظار داریم با او موفق شویم. اورتون به نظر من توان این را دارد که سال آینده در لیگ قهرمانان باشد".

 

 

دیدگاه‌ها