کد خبر : 1717916 | 17 آبان 1399 ساعت 18:39 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم مثل مایلی کهن گریه کنم؛

بیاتلو: این خانم برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرد

جوان ترین مربی لیگ برتر ایران با صحبت هایی عجیب و غیرمنتظره خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.

بیاتلو: این خانم برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید بیاتلو سرمربی تیم ماشین سازی که با شکستی سنگین لیگ را شروع کرد، پس از باخت مقابل شهرخودرو صحبت هایی عجیب را به زبان آورد. بیاتلو به انتقاد تند از ایفمارک پرداخت و همچنین به ارکان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و... اعتراض هایی کرد که عجیب به نظر می‌رسیدند. جوان ترین مربی همچنین گفت که شهرخودرو را تیم خوبی ندیده و درخشش دروازه بان حریف را عامل ناکامی تیمش معرفی کرد.  


به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم، من مربیگری ام را از پیام مشهد شروع کردم و علاقه زیادی به شهر امام رضا دارم و به مجموعه شهرخودرو و تمام هوادارانشان تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده هم موفق باشند. در مورد بازی؛ مربی با این همه فشار می‌آید فکر می‌کند و وقتی انتقاد می‌کند می‌گویند صحبت نکنید و انتقاد نکنید. وقتی هم انتقاد نمی‌کنیم این هم وضعیت برگزاری لیگ برتر است. وضعیت اقتصادی جامعه طوری است که 10 تیم بدهکار است و پنجره ها بسته اند، بعد بحث ایفمارک انقدر بی نظم است که وقتی گرم می‌کردیم به سه بازیکن ما گفتند اجازه بازی ندارید. انقدر بحث نقل و انتقالات غلط است که مدیرعامل قرارداد یک ساله را با خودکار می‌کند.

 

بیاتلو در ادامه صحبت های تندش گفت: روزی که آقای مایلی کهن آمد و در نشست خبری گریه کرد، من تازه مربیگری را شروع کرده بودم و درک نمی‌کردم اما الان می‌خواهم گریه کنم. الان میفهمم مایلی کهن از فوتبال ما چه می‌کشید و چه حرف هایی می‌زد. همه چیزمان غلط است، سه سال است من سرمربی شده ام، دلال ها من را می‌زدند. خبرنگاران من را می‌زنند، ایجنت ها تهدید کردند، از فدراسیون من را تهدید کردند. حساب کنید که یک خانم برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرد، من که عددی نیستم اما این خانم و فدراسیون کی‌روش را فراری دادند! همین آدم ها! کجای فوتبال ما درست است که ایفمارک ارنج ما را عوض کند؟ این فوتبال ما که من در آن پله پله رشد کردم، باید به همه باج بدهیم؛ به دلال ها و برخی خبرنگاران.

 

وی افزود: من خودم ترک زبان هستم و عاشق تیم های آذربایجان. وقتی با نود شروع کردیم بازی اول 4 گل خوردیم همه مسخره کردند و به تیم ما خندیدند. اما سال دوم 18 هفته صدرنشین بودیم که این آقایان نگذاشتند صعود کنیم. ما 20 بازیکن بزرگسال از دست دادیم و 20 بازیکن جدید خریدیم. خدا پدر آقای زنوزی را بیامرزد که او را هم می‌خواهند فراری دهند، او 15 میلیارد بدهی تیم را پرداخت و تیم را واگذار کرد. سقف تیم ما 300 میلیون است و من افتخار می‌کنم که یک سری جوان را جمع کرده ام.

 

سرمربی جوان ماشین سازی در خصوص عملکرد شهر خودرو عنوان کرد: در مورد بازی هم واقعا شهرخودرو بازیکنانی داشت که تجربه بیشتری از ما داشتند و از نظر باور برد، بهتر از ما بودند و توانستند بازی را ببرند اما من این شهرخودرو را خوب ندیدم. تیم جوان ما امروز 8 موقعیت گل داشت. گلرشان خیلی خوب کار کرد و به او تبریک می‌گویم. امیدوارم شهرخودرو جایگاه خوبش را حفظ کند، ماشین سازی را هم مطمئنم در جای بهتری حفظ خواهیم کرد.

 

وی درباره احتمال اخراجش گفت: در فوتبال مملکت ما فرصتی وجود ندارد چون اصولی نداریم. باشگاه ما به کارمان اعتقاد دارند و گذشته مان را هم دیده اند. هنوز هفته اول است و من به خودم و تیمم اعتقاد دارم و روز به روز هم بهتر خواهیم شد.

دیدگاه‌ها