کد خبر : 1717954 | 17 آبان 1399 ساعت 19:45 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر، هدف جدید گلر اورتون بعد از فن دایک(عکس)

جردن پیکفورد در مسابقه امروز اورتون و منچستریونایتد می توانست باعث مصدومیت هری مگوایر شود.

مگوایر، هدف جدید گلر اورتون بعد از فن دایک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و در دقایق ابتدایی دربی مرسی ساید بود که در یک کش و قوس درون محوطه جریمه اورتون برخورد سفت و سختی بین جردن پیکفورد و ویرژیل فن دایک به وجود آمد؛ اتفاقی که باعث شد مدافع هلندی لیورپول بعد از احساس درد فراوان زمین مسابقه را ترک کند. همچنین چند روز پس از بازی مشخص شد که مهره کلیدی تیم یورگن کلوپ چند ماه از میادین دور خواهد بود.

 

بعد از حرکت خشن جردن پیکفورد این گلر ملی‌پوش انگلیسی با انتقادات فراوانی روبرو شد و بسیاری حرکت او را غیر ضروری تلقی کردند. با این حال  این دروازه بان در بازی امروز تیمش مقابل منچستریونایتد این حرکت را به نحوی دیگر تکرار کرد.

 

در یک کش و قوس درون محوطه جریمه اورتون هری مگوایر قصد داشت صاحب توپ شود و دروازه خالی حریف را باز کند اما جردن پیکفورد پای خود را بیش از حد بالا آورد و ضربه محکمی را به شکم مدافع منچستریونایتد وارد کرد؛ ضربه ای که حتی می‌توانست باعث مصدومیت شدید مگوایر شود اما با این حال مدافع انگلیسی با اقبال بلندی روبرو بود و بازی را ادامه داد. همچنین داور نیز هیچ واکنشی به این صحنه نشان نداد.

 

 

1542056

 

1542057

 

1542058

 

پیکفورد در حالی دیشب با انجام این حرکت خشن روی مگوایر بار دیگر مورد توجه قرار گرفت که تا همین دیروز همچنان به دلیل تکل وحشتناک روی پای ویرژیل فن دایک که به مصدومیت طولانی مدت او منجر شده بود هدف تندترین انتقادها از سوی لیورپولی ها و دیگران قرار داشت. 

 

1536586

 

1536588

 

1539162

 

دیدگاه‌ها