کد خبر : 1717959 | 17 آبان 1399 ساعت 20:08 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: نام لوکاکو در لیست حضور خواهد داشت

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر خبر از بازگشت روملو لوکاکو به ترکیب تیمش داد.

کونته: نام لوکاکو در لیست حضور خواهد داشت


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و در هفت بازی آخر خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است. حالا نراتزوری فردا در دیداری دشوار به مصاف آتالانتا خواهد رفت و آنتونیو کونته مدعی شد نام روملو لوکاکو در لیست بازیکنان اینتر در این دیدار قرار خواهد گرفت.

 

آنتونیو کونته گفت: "این هفتمین بازی ما در طی 20 روز است، بنابراین خسته هستیم، اما انگیزه زیادی برای ارائه یک نمایش خوب در تیم وجود دارد و باید بدانیم کدام بازیکن در بهترین شرایط خود قرار دارد. روملو لوکاکو در کنار تیم تمرین کرده، پس نام او در لیست حضور خواهد داشت. روحیه ما بعد از بازی رئال مادرید همان گونه است که باید باشد.

 

1540974

 

دیدار مقابل آتالانتا کار ساده ای نیست، زیرا این تیم یک سرمربی بزرگ در اختیار دارد باعث افزایش اعتبار آنها شده است. آتالانتا روی تیم مالک توپ پرس کرده و دائما به دنبال حمله کردن هستند، پس باید عملکرد درخشانی برابر این تیم ارائه دهیم. ما باید این پروسه را طی کنیم. اگر لیاقت آن را داشته باشیم، پیروز شده و جایگاه ما در جدول بهبود یابد، در غیر این صورت قرار گرفتن در رتبه های پایین جدول حق ماست.

 

شکست برابر رئال مادرید؟ خوشبختانه زین الدین زیدان نیز سه تعویض انجام داد، وگرنه من ناراحت می شدم. برای انجام پنج تعویض باید تعداد بازیکنان مورد نظر را نیز در اختیار داشته باشید، اما ما بازیکنان مبتلا به کرونا و مصدوم زیادی داشتیم."

دیدگاه‌ها