کد خبر : 1718033 | 18 آبان 1399 ساعت 11:05 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کین به لیورپول: تاتنهام شانس قهرمانی است

هری کین کاپیتان تاتنهام به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، لیورپول، هشدار داد و گفت تاتنهام امسال همه شرایط لازم برای رسیدن به قهرمانی را دارد.

هشدار کین به لیورپول: تاتنهام شانس قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، هری کین کاپیتان تاتنهام با تحسین شرایط فعلی این تیم می‌گوید هیچ دلیلی وجود ندارد که اسپرز نتواند تا پایان فصل مهمترین مدعی قهرمانی باشد و جام قهرمانی لیگ برتر را از لیورپول پس بگیرد.

 

دیدار امروز تاتنهام و وست براموویچ از این رو برای یاران هری کین اهمیت دارد که در صورت پیروزی آنها در این مسابقه‌، تاتنهام هفده امتیازی شده و با پیشی گرفتن از ساوتهمپتون صدرنشین و لیورپول در صدر جدول لیگ برتر می ایستد. البته این صدرنشینی ممکن است تنها چند ساعت دوام داشته باشد چرا که در صورت پیروزی لیورپول بر منچسترسیتی در دیدار امشب‌شان صدر جدول از تاتنهام گرفته خواهد شد.

 

1542203

 

هری کین در آستانه بازی امروز تیمش گفت: " وقتی به توان تیم ما نگاه می کنید به راحتی می توان گفت که ما همه شرایط لازم برای قهرمانی را داریم. ما در چهار پنج سال اخیر هم به قهرمانی نزدیک بودیم ولی در نهایت نتوانستیم از خط پایان عبور کنیم و جام را بدست بیاوریم. شانس قهرمانی بودن به این سادگی نیست و تنها با داشتن یک تیم خوب و پیروزی در چند بازی بدست نمی آید".

 

کاپیتان تاتنهام در ادامه گفت: " ولی به نظر من در این فصل هیچ تیمی نمی‌تواند مثل لیورپول فصل گذشته با اختلاف قهرمان شود و تیم‌های دیگر هم شانس خواهند داشت. ما می دانیم که خوب بازی کرده ایم ولی نباید خودمان را گم کنیم. دو بازی آخر ما برای افزایش اعتماد به نفس تیم خوب بوده و این همان چیزی است که به آن نیاز داریم".

 

 

دیدگاه‌ها