کد خبر : 1718094 | 18 آبان 1399 ساعت 14:35 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: اشتباه می کنید، من شیرجه نمی زنم

هری کین به حواشی ایجاد شده پس از پنالتی بحث برانگیز بازی برابر برایتون واکنش نشان داد.

هری کین: اشتباه می کنید، من شیرجه نمی زنم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته 7 لیگ برتر انگلیس موفق شد برایتون را با نتیجه 2-1 شکست دهد. دقیقه 12 این دیدار، داور برخورد آدام لالانا و هری کین را پنالتی تشخیص داد و خود کین پشت توپ قرار گرفت تا گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بسیاری از رسانه ها و هواداران مدعی شدند هری کین در جریان گرفتن پنالتی در دیدار مقابل برایتون زرنگی کرده و داور مجاب به این تصمیم شده است. حتی ژوزه مورینیو پیش از دیدار لیگ اروپا برابر لودوگورتس، مدعی شد بازیکنان دیگر تیم های بزرگ هستند که دست به چنین کاری می زنند و این اتهامات در مورد هری کین صدق نمی کند.

 

 

1542305

 

 

هری کین در واکنش به القابی نظیر شیرجه زن که به او نسبت می دهند گفت:« واضح است که هر دو برای تصاجب توپ در جدال بودیم. سعی کردم به روش خودم روی توپ احاطه داشته باشم که بازیکن حریف از پشت مرا هل داد.

در هر صورت داور برای برخوردهای 50-50 نیز باید تصمیم بگیرد هرچند فوتبال بازی فیزیکی و پر از درگیری است. اگر داور برایم خطا بگیرد جشن نمی گیریم و تصمیم بر علیه من گرفته شود هم گریه نخواهم کرد. داور پنالتی گرفت و من گلش کردن و بازی را ادامه دادم. اشتباه نکنید چون درون محوطه جریمه شیرجه نمی زنم. اگر همین اتفاق بر علیه ما رخ می داد، این همه جار و جنجال درست نمی شد.»

 

 

دیدگاه‌ها