کد خبر : 1718120 | 18 آبان 1399 ساعت 17:21 | 31.6K بازدید | 1 دیدگاه

علی علیپور؛ آغاز جنگ بزرگ برای تیم ملی و ماریتیمو

مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است هر چه زودتر شرایط حضور در ترکیب اصلی ماریتیمو و شانس بازگشت به تیم ملی را به دست بیاورد.

علی علیپور؛ آغاز جنگ بزرگ برای تیم ملی و ماریتیمو

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام دومین لیست از سوی دراگان اسکوچیچ بار دیگر نامی از علی علیپور دیده نمی‌شود و این در حالیست که با عدم دعوت از مهدی طارمی، انتظار می‌رفت مهاجمی که بعد از جدایی طارمی از پرسپولیس شکوفا شده بود، شانس حضور در تیم ملی را برای این اردو از آن خود کند.

 

علیپور که بعد از جدایی مهدی طارمی به خوبی توانسته بود، جای این مهاجم گلزن را در ترکیب پرسپولیس پر کند و طی این سال‌ها جزو برترین گلزنان سرخپوش لقب گرفته بود، در پایان لیگ نوزدهم به دلیل پایان قراردادش راهی فوتبال اروپا شد و پیراهن تیم ماریتیمو را بر تن کرده است. 

 

مهاجم شماره 70 پرسپولیس در تیم جدیدش نیز با این شماره به میدان رفته و انتظار دارد بتواند خیلی زود مسیر پیشرفتی که در جمع سرخپوشان دنبال کرده بود، در تیم پرتغالی نیز پشت سر بگذارد. با این حال طی دیدارهای اخیر شانس کمتری از سوی خوزه کارلوس فرناندز ویدیگال سرمربی 51 ساله پرتغالی ماریتیمو از آن خود دیده و حضور 56 دقیقه‌ای طی چهار بازی در ترکیب ماریتیمو نتوانسته او را به اولین گل اروپایی‌اش برساند.

 

علیپور که توانسته رویاهای خود را از قراخیل به سمت شهر فونچال در پرتغال برده و اولین تجربه حرفه‌ای خود را در قلب اروپا دنبال می‌کند، اکنون برخلاف دوران حضور در پرسپولیس از لیست تیم ملی نیز دور مانده است. این در حالیست که پیش از دراگان اسکوچیچ، او در اردوهای مربوط به مارک ویلموتس شانس دعوت و حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورده بود. به نظر می‌رسد دوری او از ترکیب اصلی ماریتیمو و عدم گلزنی برای این تیم، یکی از دلایلی است که شانس علیپور برای بازگشت به تیم ملی را کاهش داده است. مهاجم شماره 70 ماریتیمو اما بعد از نزدیک به دو ماه حضور در جزیره مادیرا، اکنون با دستیابی به هماهنگی لازم با شرایط امیدوار است فرصت‌های بهتری برای خودنمایی در ترکیب به دست بیاورد.

 

 

 

 

رقبای سخت در ماریتیمو پرتغال
لیتو ویدیگال سرمربی ماریتیمو تیمش را معمولا با سه مهاجم برابر رقبا به میدان می‌فرستد و شاید این یک موهبت بزرگ برای این بازیکن ایرانی باشد تا در ادامه فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست بیاورد. جوئل، مهاجم کامرونی این باشگاه است و دو مهاجم دیگر این تیم نیز رودریگو پینهو از برزیل و جرج کوررا آرژانتینی هستند. حضور این مهاجمان صاحبنام کار علی علیپور را برای دستیابی به فرصت بیشتر در ترکیب ماریتیمو سخت‌تر خواهد کرد اما علیپور پیش از این نیز در پرسپولیس نشان داده به خوبی قادر خواهد بود از فرصت‌های کوتاه به دست آمده برای دستیابی به حضور در ترکیب سود ببرد.

 

 

در انتظار فرصت از سوی دراگان اسکوچیچ
سرمربی کروات تیم ملی در دومین لیستی که ارائه داده، نام علی علیپور را در بین نفرات ملی پوش قرار نداده است. علیپور اما امیدوار است در ادامه و با حضوری موفق در ترکیب تیم ماریتیمو بتواند نظر اسکوچیچ را نیز به خود جلب کند و در میان گزینه‌های پرتعداد حضور در تیم ملی، شانس خود را افزایش دهد. باید دید علیپور قادر خواهد بود در کنار امیر عابدزاده به عنوان هم‌تیمی‌اش در ماریتیمو دومین گزینه برای حضور در تیم ملی لقب گیرد و درخشش خود را در این باشگاه آغاز کند یا خیر.

دیدگاه‌ها