کد خبر : 1718121 | 18 آبان 1399 ساعت 17:30 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

وضعیت ستاره قرضی رئال در دورتموند بدتر شد

پروژه انتقال قرضی رینیر ژسوس از رئال به دورتموند آشکارا جواب نداده است.

وضعیت ستاره قرضی رئال در دورتموند بدتر شد

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و قرار شد برای تیم دوم به میدان برود تا در صورت صلاحدید زیدان، به تیم اول منتقل شود. با نیمه تمام ماندن دسته سوم اسپانیا به خاطر شیوع کرونا، رینیر عملا نتوانست فرصتی برای اثباتش پیدا کند و در نهایت تابستان تصمیم بر این شد که او با قراردادی قرضی تا سال 2022 راهی بروسیا دورتموند شود.

 

 

1513370

 

 

انتقال او به دورتموند شباهت های زیادی به اشرف حکیمی دارد. ستاره مراکشی هم دو سال قرضی در دورتموند بازی کرد و در حالی که یک سال از قراردادش با رئال باقی بود، حاضر به تمدید نشد و در نهایت رئال او را با 40 میلیون یورو به اینتر واگذار کرد.

بر خلاف اشرف اما اوضاع برای رینیر خوب پیش نمی رود. از زمانی که این هافبک 18 ساله راهی فوتبال آلمان شده تنها 105 دقیقه بازی کرده و در 4 بازی از 11 بازی تیمش به عنوان بازیکن جانشین در میدان بوده است.

 

 

1541380

 

 

رسانه های اسپانیای خبر از عصبانیت رئال داده بودند و اینکه قصد دارند ژانویه قرارداد رینیر را فسخ کرده و او را به تیمی دیگر قرض بدهند. شرایط برای رینیر حتی بدتر نیز شده و او روز گذشته برای اولین بار حتی جایی در فهرست تیمش هم نداشت.

لوسین فاوره سرمربی دورتموند نام رینیر را از فهرست بازی با بایرن مونیخ خط زد تا نشان دهد این استعداد برزیلی جایی در ایده های او ندارد. رینیر مصدوم نیست و خط خوردنش یک تصمیم کاملا فنی از سوی سرمربی سوئیسی بود.

در 12 بازی فصل دورتموند، رینیر 5 بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده یعنی متوسط 41.66 و به نظر هم نمی رسد شرایط برای او در ادامه تغییر کند.

 

 

دیدگاه‌ها