کد خبر : 1718130 | 18 آبان 1399 ساعت 17:56 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

آندره پیرلو: اینگونه قهرمان ایتالیا می شویم

آندره پیرلو، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است تیمش با رعایت جزئیات قهرمان سری آ خواهد شد.

آندره پیرلو: اینگونه قهرمان ایتالیا می شویم

به گزارش " ورزش سه"، بیانکونری امروز تا دقیقه 95 از لاتزیو پیش بوده و در آستانه کسب سه امتیازی شیرین قرار داشت، اما در ثانیه های پایانی دروازه این تیم باز شد و پیروزی از دست رفت. آندره پیرلو در مورد شرایط بازی و البته علت تعویض کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

 

آندره پیرلو گفت: "بازی فوق العاده ای ارائه دادیم و آنها هرگز ضربه ای به سمت دروازه ما نزدند. اگر در مورد همه جزئیات مراقب باشیم قهرمان خواهیم شد. در ده ثانیه آخر شرایط را بد مدیریت کردیم و لاتزیو گل تساوی را به ثمر رساند.

 

1542343

 

تمرکز ذهنی مهمترین موضوع است، اگر بدون نگرش مثبت به زمین بروید عملکرد ضعیفی خواهد داشت. ما لیاقت بیشتری داشتیم و بابت این نتیجه بسیار متاسفم."

 

کریستیانو رونالدو در دقیقه 72 بازی از ناحیه مچ پا آسیب دید و تعویض شد. آندره پیرلو در این رابطه گفت: "رونالدو نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم هایی که در آن بازی کرده یک بازیکن اصلی و مهم است، او از ناحیه مچ پا دچار مشکل شده و مجبور به ترک زمین شد. بازیکنانی که به عنوان جانشین وارد زمین شدند خوب عمل کردند، ما در حفظ توپ و مدیریت برخی موقعیت های خاص بازی ها مشکل داشتیم.

 

ما همیشه در تلاش برای پیشرفت هستیم و ایده های جدیدی را برای هر بازی پیاده می کنیم. امروز مشخص شد فدریکو کیه زا در آخرین ثانیه قادر به بازی نیست، جورجیو کیه لینی مصدوم است و الکس ساندرو و ماتیس دی لیخت نیز چنین شرایطی دارند، اما این ها نمی تواند بهانه باشد."

دیدگاه‌ها