کد خبر : 1718206 | 19 آبان 1399 ساعت 08:57 | 33.4K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجم ایرانی یک ماه دور از فوتبال  

دست شهریار زیر تیغ جراحی می‌رود

شهریار مغانلو که امیدوار بود در همین هفته‌های پیش رو به ترکیب اصلی سانتاکلارا برسد، حالا با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده و باید حدود یک ماه از فوتبال دور باشد.

دست شهریار زیر تیغ جراحی می‌رود 

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ،دست او شکسته و این مهاجم ایرانی به همین دلیل نمی‌تواند سانتاکلارا را تا بهبود آسیب‌دیدگی همراهی کند؛ اتفاقی که مغانلو را ناراحت کرده و او را در موقعیتی عجیب قرار داده است.


شهریار مغانلو دو فصل قبل در لیگ یک و ترکیب ملوان حضور داشت و موفق شد عنوان آقای گلی را به دست بیاورد. با پایان خدمت سربازی، این مهاجم بلندقامت به پیکان برگشت و در لیگ برتر نیز روزهای موفقی را رقم زد. او بعد از شیخ دیاباته عنوان دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم را کسب کرد و در نهایت با انتقالی جالب سر از لیگ پرتغال درآورد تا پیراهن سانتاکلارا را بر تن کند؛ آن هم در شرایطی که پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را هم خواهان خود می‌دید. مغانلو که در مصاحبه‌های خود همیشه از پرسپولیس به‌عنوان تیم محبوبش یاد کرده بود، به سانتاکلارا رفت تا بازی در لیگ پرتغال را تجربه کند.


بعد از درخشش با پیراهن پیکان شاید هرکسی جای شهریار مغانلو بود تصمیم به حضور در تیم‌های مدعی لیگ برتری می‌گرفت اما این مهاجم 25ساله میان تمام پیشنهادهایی که در جیب داشت، سانتاکلارا را انتخاب کرد؛ باشگاهی قدیمی در فوتبال پرتغال که می‌تواند سکوی پرتاب مناسبی برای دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم باشد. مغانلو در شرایطی پیشنهاد سانتاکلارا را پذیرفت که می‌توانست مبلغی بالغ بر پنج برابر را در لیگ ایران بگیرد اما او ترجیح داد به فوتبال اروپا برود و بخت خود را در پرتغال آزمایش کند.

 

1530584


مغانلو برای بازی در سانتاکلارا چند روزی را صبر کرد تا ابتدا آی‌تی‌سی صادر شود و بعد بتواند با تصمیم دنیل راموس در زمین حضور یابد. شهریار نخستین بازی خود را در هفته چهارم و مقابل پاکوس دفریرا انجام داد. او در این بازی که با نتیجه 2 بر یک به سود حریف تمام شد، از دقیقه 64 جای کارلوس برزیلی وارد زمین شد اما نتوانست مانع شکست سانتاکلارا شود.


مهاجم سابق پیکان یک هفته بعد و در روزی که سانتاکلارا میزبان اسپورتینگ‌لیسبون -یکی از سه قدرت همیشگی فوتبال پرتغال- بود، از دقیقه 88 و به‌عنوان جانشین گونزالز اروگوئه‌ای وارد زمین شد تا شاید بتواند نتیجه را تغییر بدهد اما این اتفاق دوباره رخ نداد و سانتاکلارا این دیدار را هم با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد؛ اتفاقی مشابه در دو هفته متوالی که با حضور مغانلو به ثبت رسید.


هفته ششم فرصت بازی به مغانلو نرسید و این مهاجم بازی هفته هفتم برابر تونده‌لا را نیز به‌دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد. سانتاکلارا در این بازی با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا 10 امتیازی بماند و در میانه‌های جدول قرار بگیرد. شهریار مغانلو نیز به‌دلیل شکستگی دست باید حدود یک ماه دور از فوتبال باشد. این مهاجم دوشنبه دست خود را جراحی خواهد کرد و سپس به ایران برمی‌گردد تا دوران نقاهت را در تهران سپری کند؛ اتفاقی تلخ برای مهاجمی که رفته‌رفته جایگاه خود را در ترکیب سانتاکلارا به دست می‌آورد.

دیدگاه‌ها