کد خبر : 1718232 | 19 آبان 1399 ساعت 11:20 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: مسئولیت کامل شکست را می پذیرم

میکل آرتتا بعد از شکست 3-0 آرسنال مقابل استون ویلا مسئولیت کامل شکست و عملکرد ضعیف تیمش را به عهده گرفت و گفت آرسنال در این بازی تیم نبوده است.

آرتتا: مسئولیت کامل شکست را می پذیرم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در خانه خود امیریتس به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه غیرمنتظره 3-0 شکست خورد. میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی مسئولیت کامل شکست و عملکرد بسیار ضعیف تیمش را به عهده گرفت و گفت آرسنال در این مسابقه اصلاً تیم نبوده است.

 

1542619

 

آرسنال که بعد از سه پیروزی پیاپی قدم به این بازی گذاشته بود در دقیقه 25 از حریف پیش افتاد و مصدومیت توماس پارتی که باعث بیرون رفتن او از زمین در بین دو نیمه شد عاملی بود که در نیمه دوم دو گل دیگر به استون ویلا داد تا شاگردان آرتتا با یک شکست خانگی 3-0 بدرقه شوند.

 

آرتتا در پایان بازی گفت: " قبل از هر چیز به استون ویلا به خاطر بازی ای که انجام داد و پیروزی ای که بدست آورد تبریک می گویم. من مسئولیت کامل را بر عهده می گیرم".

 

1542617

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " ما بازی را به اندازه کافی خوب شروع نکردیم و تصمیم VAR در مورد آفساید هم تاثیر بدی روی ما گذاشت. ولی ما در همه موقعیت‌های تک به تک باختیم و دوئل‌ها هم کاملاً به نفع رقیب تمام شد. وقتی هم توپ را بدست می‌آوردیم بی رمق و دستپاچه بودیم. وقتی هم که موقعیت خلق می‌کردیم نمی‌توانستیم به گل تبدیل کنیم. ترکیب همه اینها به چنین نتیجه‌ای ختم می‌شود. ما به حریف فضا می دادیم و در ضدحمله ها به شدت آسیب پذیر بودیم".

 

 

دیدگاه‌ها