کد خبر : 1718308 | 19 آبان 1399 ساعت 18:02 | 69.4K بازدید | 6 دیدگاه

فوری؛ پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به طور رسمی باز شد.

فوری؛ پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی از سوی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد و به این ترتیب آبی‌ها برای ثبت قراردادشان مشکلی ندارند.

 

آبی های پایتخت طی چند ماه گذشته به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات شان که با شکایت وینفرد شفر سرمربی آلمانی و از سوی فدراسیون جهانی صورت گرفته بود مشکلات زیادی را تجربه کردند.


استقلالی ها به همین خاطر در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بیستم هم بازیکنان جدید فرصت حضور نداشتند.


از این رو مسئولان استقلال با مشکلات فراوان توانسته بودند پول وینفرد شفر را پرداخت کنند اما وکیل این مربی آلمانی خیلی دیر تاییدیه واریز ۵۹۲ هزار دلار به حسابش را به فیفا ارائه کرد تا دغدغه بزرگی برای استقلالی ها ایجاد شود.


حالا اما با تایید فدراسیون جهانی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به طور رسمی باز شده و بازیکنان جدید آبی ها می‌توانند قراردادشان را ثبت کنند.


رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، احمد موسوی، حسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، محمد نادری و بابک مرادی ۷ بازیکن جدید استقلال هستند که حالا می‌توانند قراردادهایشان را در سازمان لیگ ثبت کنند و از هفته دوم در ترکیب تیم شان به میدان بروند.

دیدگاه‌ها