کد خبر : 1718310 | 19 آبان 1399 ساعت 18:13 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

حق آلومینیوم است تیم خوبی داشته باشد؛

خطیبی: اراکی‌ها همیشه در قلب من هستند

سرمربی مستعفی آلومینیوم اراک معتقد است شرایط برای بازگشت او به این تیم فراهم نیست.

 خطیبی: اراکی‌ها همیشه در قلب من هستند

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی درمورد درخواست مردم اراک و هواداران آلومینیوم برای بازگشت به این تیم اظهار کرد: مردم اراک همیشه در قلب من هستند و از روز اول حامی بنده بودند. مردم اراک فوتبال دوست هستند و می‌دانند که چقدر تلاش کردم تا به لطف خدا، کمک هواداران، حمایت رسانه‌ها، پشتیبانی عوامل باشگاه و تلاش بازیکنان به لیگ برتر بیاییم.

 

او ادامه داد: سعی و تلاش همه این عزیزان بود که توانستم یک یادگاری و خاطره شیرین برای مردم عزیز اراک داشته باشم. آنها همیشه به من لطف داشتند و با پیام‌های محبت آمیز خود من را شرمنده کردند.

 

سرمربی آلومینیوم اراک که قصد قطع همکاری با این تیم به دلیل بعضی مسائل بوجود آمده را دارد، عنوان کرد: پس از صعود به لیگ برتر، خیلی سعی و تلاش کردیم تا شخصیت تیم آلومینیوم حفظ شود ولی تغییرات مدیریتی و هیات مدیره زمان‌بر شد و تا زمانی که مدیرعامل انتخاب شود، چندین ماه طول کشید ‌و خودم به تنهایی و با کمک چند  تن از عوامل باشگاه، تیم را اداره و مدیریت کردیم، تا اینکه ۱۰ روز مانده به شروع لیگ برتر هیأت مدیره و مدیر عامل انتخاب شدند.

 

خطیبی یادآور شد: از استاندار محبوب استان مرکزی آقای دکتر آقازاده، آقای عسگری رئیس حراست کارخانه و آقایان اکرمی رییس هیأت مدیره، حقدادی، آنجفی و رضایی از اعضای هیأت مدیره  تشکر ویژه‌ای دارم چراکه تلاش زیادی برای موفقیت تیم آلومینیوم کردند.

 

او تصریح کرد: از اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و سرپرست سابق آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم. در راه لیگ برتری شدن خیلی به ما کمک کردند. من دوست داشتم اتفاق بزرگی پس از صعودمان به لیگ برتر رقم بخورد  ولی تغییرات مدیریتی خیلی به ما ضربه زد و نقل و انتقالات را از دست دادیم.

 

سرمربی مستعفی آلومینیوم اراک عنوان کرد: دوست ندارم اتفاقی برای تیم آلومینیوم بیافتد ولی تا اینجای کار خیلی تلاش کردم تا تیم در شرایط خوبی باشد، اما قبل از بازی با نساجی هم به دو عضو هیأت مدیره باشگاه گفتم که فقط در این دیدار روی نیمکت تیم هستم چراکه در آن مقطع استعفاء درست نبود چون فقط دو روز تا شروع مسابقه داشتیم.

 

خطیبی با تاکید بر اینکه گفته بودم فارق از کسب هر نتیجه‌ای مقابل نساجی، دیگر در آلومینیوم نیستم، ابراز کرد: از تمام دوستان در هیأت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که پس از بازی با نساجی چندین بار با بنده تماس گرفتند تا برگردم. استاندار مرکزی تلاش کرد تا دوباره به آلومینیوم برگردم ولی فکر می‌کنم بخاطر اینکه از بچه‌های تیم خداحافظی کردم و همچنین شان و منزلت سرمربی باید حفظ شود، نمی‌توانم این کار را دوباره قبول کنم.

 

او ادامه داد: تا اینجای کار توانستم تیم را اداره کنم ولی امیدوار هستم با توجه به زمانی که تا بازی هفته دوم داریم، مربی‌ای بیاید که نفرات مد نظرش را بیاورد و در ۱۰ روز باقی مانده تا دومین دیدار لیگ برتر، با انجام تمرین آماده بازی شود.

 

سرمربی آلومینیوم اراک عنوان کرد: می‌دانم اگر در این مقطع برگردم و در چنین شرایطی به اراک بروم، به تیم خیانت کرده‌ام؛ دوست ندارم این کار را انجام دهم و به تیمی که با آن به لیگ برتر صعود کردیم، خیانت کنم.

 

خطیبی تصریح کرد: تیم آلومینیوم در وجودم هست چون خیلی در اراک زحمت کشیدم و برای موفقیت آن تلاش کردم. آرزو می‌کنم از این به بعد تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد و به مراحل بالاتری برسد. ممکن است از نظر فیزیکی در کنار تیم نباشم ولی همیشه آرزو می‌کنم آلومینیوم نتایج خوبی بگیرد. اراکی‌ها را دوست دارم و همیشه در قلب من هستند. حق هواداران و مردم اراک است پس از سال‌ها که تیم‌شان به لیگ برتر آمد، نتایج خوبی بگیرند و شرایط مطلوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها