کد خبر : 1718418 | 20 آبان 1399 ساعت 13:33 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

هیجان بازیکن بوسنی برای بازی دربرابر ایران

بازیکن جوان تیم ملی بوسنی از حضور در دیدار در مقابل ایران ابراز خوشحالی کرد.

هیجان بازیکن بوسنی برای بازی دربرابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در میان بازیکنان تیم ملی بوسنی و هرزگوین ، سرمربی تیم ملی این کشور اعلام کرد که در بازی دوستانه برابر ایران به بازیکنان جوان میدان خواهد داد.


جوزف کورلوکا مدافع راست تیم زرینسکی بوسنی یکی از بازیکنانی است که برای دیدار مقابل تیم ملی ایران به اردوی کشورش فراخوانده شده و این بازیکن از اینکه در لیست دوشان بایوویچ سرمربی بوسنی حضور دارد، ابراز خوشحالی کرد.


کورلوکا در مصاحبه با سایت کلیکس کرواسی اعلام کرد که بابت دعوت به تیم ملی بسیار خوشحال است، اما دلیل اصلی خوشحالی او، توجه سرمربی تیم ملی کشورش به لیگ بوسنی است.


جوزف کورلوکا در این زمینه گفت: من بسیار خوشحالم. دعوت شدن من به تیم ملی، یک جایزه برای تلاش و تعهد من در کارم از ابتدا تا به اکنون بوده است. این یک فرصت عالی برای من است تا توانایی هایم را نشان بدهم. در عین حال، این معیار است که بدانیم لیگ ما هر ساله بهتر می شود. این به این معنی است که باشگاه ها عملکرد خوبی دارند.


بازیکن تیم ملی بوسنی می گوید نکته مثبت دعوت از بازیکنان لیگ این کشور در این است که همه بازیکنان لیگ برتر یکدیگر را به خوبی می شناسند.


او می گوید: مطمئناً وقتی بازیکنان را می شناسید آسان تر است. من از زمان بازی در تیم ملی جوانان بعضی از بچه ها را می شناسم. بنابراین فکر نمی کنم زمان زیادی برای سازگاری لازم داشته باشم. مطمئناً نحوه کار و رویکرد همه ما قطعاً متفاوت خواهد بود.
کورلوکا اعلام کرد که با توجه به تمرین شب گذشته بوسنی، امیدوار است در دیدار مقابل ایران بازی کند. او گفت: همه چیز در تیم ملی، در سطح بالایی است. ما همه شرایط لازم را داریم تا نتیجه خوبی بگیریم و ببینیم جو تیم ملی چگونه است. ما می خواهیم در برابر تیم ملی ایران نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها