کد خبر : 1718526 | 20 آبان 1399 ساعت 23:07 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

قطعا از سرمربی تیم حمایت می‌کنم؛

عباسی: اختلاف میان من و خطیبی سوء تفاهم است

سعید عباسی مدیرعامل باشگاه آلومینوم اراک در گفتگویی شبانه از ادامه حضور خطیبی در این تیم حمایت کرد.

عباسی: اختلاف میان من و خطیبی سوء تفاهم است

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای آلومینیوم اراک که تازه به لیگ برتر وارد شده، خوب اغاز نشد و آنها با شکست سه بر صفر مقابل نساجی در خانه کارشان را آغاز کردند و رسول خطیبی هم پس از پایان بازی استعفا کرد.


چند روز پس از این بازی و حواشی زیادی که در اراک میان مدیرعامل و رسول خطیبی ایجاد شده، حالا مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به حمایت از رسول خطیبی پرداخته و در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" در اراک می گوید:« در خصوص مسائلی که گذشته، آقای رسول خطیبی که هم بازیکن پرتوان و هم مربی موفقی بوده است و زحمات زیادی برای باشگاه آلومینیوم کشیده است. مردم از او رضایت دارند و مسائلی که به وجود آمده قطعا یک سوء تفاهم پیش پا افتاده است.» 

 

 

1541718

 


او ادامه داد:« تاکید می کنم که هیچ عقبه منفی میان من و رسول خطیبی وجود ندارد. ایشان مثل فرزند و برادر کوچک من است. من از ایشان قطعا حمایت خواهم کرد. کمبودها را جبران خواهیم کرد و با تغییراتی که با هماهنگی هیئت مدیره رقم خواهیم زد، از این پیچ سخت گذر خواهیم کرد. امیدوارم مردم آرامش داشته باشند و تیم سابق خودشان را هم حمایت و هم تشویق بکنند.» 


عباسی سپس در رابطه با حضورش در اراک توضیح داد:« بحث حضور ما در آلومینیوم بحث تقویت همه جانبه این تیم در لیگ برتر است. مردم دوست داشتند که این تیم به لیگ برتر برسد و این مهم به لطف زحمات مدیران قبلی تحقق پیدا کرد. امیدوارم ما بتوانیم با حمایت های ویژه پشتوانه خوبی باشیم برای ادامه این زحمات. جا دارد از مدیرعامل محترم شرکت ایرالکو و سهامداران محترم تشکر کنم که بحث شادی در فوتبال را به مردم اراک تقدیم می کنند.»

دیدگاه‌ها