کد خبر : 1718561 | 21 آبان 1399 ساعت 11:30 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

کومان: مسی ثابت کرده که همچنان بهترین است

رونالد کومان سرمربی بارسلونا با ستایش از لیونل مسی می‌گوید ستاره آرژانتینی نشان داده که هنوز بهترین است.

کومان: مسی ثابت کرده که همچنان بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه لیونل مسی در فصل جاری در جریان عادی بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و بقیه گل‌هایش از روی نقطه پنالتی بوده ولی رونالد کومان سرمربی بارسا با ستایش از او می‌گوید مسی نشان داده که همچنان بهترین است.

 

1543031

 

لیونل مسی روز شنبه در جریان پیروزی 5-2 بارسا مقابل رئال بتیس بعد از نزدیک به یک سال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما با ورود به زمین یک بار از روی نقطه پنالتی و یک بار در جریان عادی بازی گلزنی کرد.

 

رونالد کومان با اعلام اینکه به لیونل مسی اعتماد کامل دارد گفت: " مسی به من ثابت کرده بازیکنی است که دنبال پیروزی و کسب موفقیت است و تلاشش این است که همچنان بهترین باشد. با وجود مشکلاتی که مسی با باشگاه داشته ولی او ثابت کرده که همچنان بهترین بازیکن دنیا است".

 

1543030

 

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: " بارسلونا در گذشته، همین حالا و در آینده، با مسی وضعیت بهتری داشته. وقتی من به این باشگاه آمدم به من گفتند که مسی خوشحال نیست. ما در خانه او با هم صحبت کردیم و او دلایلش را برایم توضیح داد. من با او صادق بودم و گفتم تنها چیزی که اهمیت دارد سیستم، پست او در زمین و اهمیتش برای تیم است. ولی من نمی توانستم مشکلاتش با باشگاه را تغییر بدهم. من از روز اول گفتم که او بهترین است و نسبت به باشگاه تعهد دارد".

 

کومان در ادامه صحبتهایش اضافه کرد: " مسی امسال تابستان مشکلات و مسائلی داشت ولی از زمانی که به تمرینات تیم برگشته خیلی خوب بوده. مسی در بعضی بازی ها بدشانسی آورده و نتوانسته عملکرد معمولش را داشته باشد ولی من مطمئنم که او در پایان فصل آمار گلزنی‌ای مثل فصلهای قبلی خواهد داشت".

 

 

دیدگاه‌ها