کد خبر : 1718580 | 21 آبان 1399 ساعت 13:40 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

اندی کول

یونایتد برای بازگشت به اوج 2 سال زمان می‌خواهد

اندی کول ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال انگلیس دست کم به دو سال زمان نیاز دارند.

یونایتد برای بازگشت به اوج 2 سال زمان می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، اندی کول ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس و تبدیل شدن به قدرت اول فوتبال جزیره دست کم به دو سال زمان نیاز دارند. کول همچنین معتقد است در حال حاضر سولسشر برای بدست آوردن نتایج بهتر به دو یا سه بازیکن جدید احتیاج دارد.

 

1543070

 

اندی کول در مصاحبه با روزنامه میرر با اشاره به افول منچستریونایتد در سالهای اخیر گفت: " ما برای رسیدن به سطح قبلی مان به دو سال زمان نیاز داریم. شما بازی این هفته ما و همینطور بازی لیورپول- منچسترسیتی را دیدید. یونایتد باید به سطح این دو تیم برسد و بتواند اینطور بازی کند. این اما اتفاقی نیست که تا فصل آینده بیفتد".

 

1543069

 

ستاره سابق شیاطین سرخ در ادامه گفت: " هر کاری باید در یک روند انجام بشود. مهم این است که تیم ثبات داشته باشد. در فوتبال ثبات و استمرار و اعتماد به نفس حرف اول را می‌زند. زمانی که همه اینها را داشته باشید موفق خواهید شد. سر الکس همیشه می‌گفت اگر هشت یا نه بازیکن تیم خوب باشند البته که می‌شود تیم را پیش برد ولی وقتی همه بازیکنان یک تیم خوب و یکدست هستند دیگر هیچکس جلودار شما نیست".

دیدگاه‌ها