کد خبر : 1718605 | 21 آبان 1399 ساعت 16:29 | 39.8K بازدید | 4 دیدگاه

ورود سازمان لیگ به مجادله تراکتور و شکاری (سند)

سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار یک سند، فسخ قرارداد رضا شکاری را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش باشگاه تراکتور اعلام کرد که رضا شکاری قراردادش را با تیم تراکتور فسخ کرده است. علیرضا منصوریان نیز در برنامه فوتبال برتر به صورت تلفنی حضور یافت و با انتقاد از قانون فسخ قرارداد گفت که این قانون باعث «هرج و مرج» در فضای فوتبال ایران شده است.

 

اما صبح امروز فریبرز محمودزاده در برنامه ای تلویزیونی فسخ قرارداد شکاری را رد کرد و گفت که او هنوز بازیکن تراکتور محسوب می‌شود. ادعایی که با واکنش تیم تبریزی مواجه شد و آن ها گفتند که مهدی محمدنبی فسخ قرارداد این بازیکن را به باشگاه ارجاع کرده است.

حالا در جدیدترین واکنش، سازمان سندی را منتشر کرده که نشان می‌دهد از نظر این نهاد، شکاری بازیکن تراکتور است.

 

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بیانیه باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر ارجاع موضوع فسخ قرارداد آقای شکاری از سوی دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال به آگاهی می رساند که طبق اسناد پیوستی که در زیر خبر قابل مشاهده است، هیچ گونه فسخ یکطرفه ای از سوی آقای رضا شکاری عضو باشگاه تراکتورسازی تبریز در سازمان لیگ ثبت نگردیده است.

 

 

1543177

 

1543178

 

وی افزود: در ضمن با توجه به قوانین موجود و معتبر بودن قرارداد شکاری با باشگاه تراکتورسازی و عدم ثبت هیچ گونه فسخ قراردادی در سازمان لیگ فوتبال بازیکن نامبرده همچنان عضو باشگاه تراکتورسازی تبریز محسوب می شود و فقط سازمان لیگ فوتبال ایران شکایت و درخواست بازیکن نامبرده را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارجاع داده است.

 

حالا باید دید واکنش تراکتور و البته رضا شکاری به این موضوع چیست.

 

نویسنده: امیر صادقی پناه

دیدگاه‌ها