کد خبر : 1718630 | 21 آبان 1399 ساعت 17:46 | 85.9K بازدید | 0 دیدگاه

آینده CR7 در ابهام؛

شرط جدایی رونالدو از یوونتوس مشخص شد

آینده کریستیانو رونالدو در یووتنوس به نتایج این تیم در فصل جاری بستگی دارد.

شرط جدایی رونالدو از یوونتوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستیانو رونالدو با یوونتوس در سال 2022 به اتمام می رسد و در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی این ستاره 35 ساله و پرتغالی از این تیم در پایان فصل منتشر شده است. گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو پس از اظهارات لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، ممکن است یوونتوس را به یک شرط ترک کند.

 

لئوناردو روز سه شنبه گفت: " اگر رونالدو صبح از خواب بیدار شده و تصمیم به انتقال به تیم جدیدی بگیرد، کدام تیم مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود؟ فقط پنج یا شش باشگاه می توانند رونالدو را جذب کنند، این یک دایره بسته و محدود است و نام پاری سن ژرمن نیز در آن حضور دارد. ما همیشه لیست اولویت های خود را تهیه می کنیم، اما گاهی اوقات ممکن است اتفاقات فوق العاده ای رخ دهد. "

 

1542367

 

اما نه رونالدو و نه یوونتوس نمی خواهند قبل از پایان فصل در مورد آینده تصمیمی گیری کنند. اخبار حاکی از آن است که آینده رونالدو در تورین به نتایج تیم در این فصل بستگی دارد. اگر بیانکونری موفق به فتح لیگ قهرمانان شود، آنگاه رونالدو به هدف خود در این باشگاه رسیده و ممکن است یک سال قبل از اتمام قراردادش تورین را ترک کند.

 

همچنین از منچستریونایتد نیز به عنوان دیگر مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است. ستاره پرتغالی شروع درخشانی در فصل جاری داشته، اما یوونتوس با سرمربی جدید خود یعنی آندره پیرلو هنوز نمایش قابل توجهی ارائه نداده و این روند ممکن است در نهایت باعث پایان یافتن نزدیک به یک دهه سیطره یوونتوس در فوتبال ایتالیا نیز بشود.

دیدگاه‌ها