کد خبر : 1718713 | 22 آبان 1399 ساعت 11:14 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دشان: درس بزرگی گرفتیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد مارکوس تورام در اولین بازی ملی رضایت دارد.

دیدیه دشان: درس بزرگی گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه دیشب در دیداری دوستانه با دو گل مغلوب تیم ملی فنلاند شد تا یکی از نتایج عجیب فیفادی رقم بخورد. دیدیه دشان در پایان این مسابقه مدعی شد این دیدار درس سختی برای شاگردانش بوده و هر از چندگاهی حضور در چنین دیدارهای دشواری برای شاگردانش لازم است.

 

1451876

 

دیدیه دشان گفت: "من می خواهم به این تیم فنلاند تبریک بگویم. در رابطه با مواردی مانند میل با بازی هجومی، قدرت و همکاری ما درس خوب و سختی گرفتیم و باید این موارد را به خاطر بسپاریم. بعضی اوقات و در شرایطی که ممکن است بعضی اصول ابتدایی نیز فراموش شود، حضور در چنین دیدارهای دشواری به سود ما خواهد بود. این واقعیت بازی کردن در بالاترین سطح در فوتبال بوده و امیدوارم شرایط برای ما نیز اینگونه باشد.

 

اولین بازی ملی مارکوس تورام؟ او عملکرد خوبی به خصوص در اولین حضور خود داشت و اگر در نیمه اول کمی خوش شانس تر بود، ضربه سر او به جای برخورد با دیرک دروازه تبدیل به گل می شد. تورام تلاش فراوانی کرده و برای خود فضا ایجاد می کرد. البته شرایط در نیمه دوم برای او دشوارتر شد و شاید تورام خسته شده بود، زیرا او آخرین بار یکشنبه به میدان رفته بود. در کل تورام در اولین بازی ملی خود عملکرد خوبی ارائه داد."

دیدگاه‌ها