کد خبر : 1718742 | 22 آبان 1399 ساعت 14:00 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

روی ماکای:

ممفیس دیپای به درد بارسلونا می خورد

روی ماکای، مهاجم پیشین تیم ملی هلند مدعی شد ممفیس دیپای کیفیت خود را در بارسلونا ثابت خواهد کرد.

ممفیس دیپای به درد بارسلونا می خورد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون داشت و تا آستانه جذب او نیز پیش رفت، اما در نهایت این انتقال نهایی نشد. حالا شایعات حاکی از احتمال حضور این بازیکن در فصل زمستان در نوکمپ است و روی ماکای معتقد است دیپای در ترکیب بارسلونا تبدیل به بازیکن مهمی خواهد شد.

 

1539867

 

روی ماکای به رادیو مارکا گفت: "از نظر من ممفیس دیپای بازیکن بسیار خوبی است، اگرچه من هنوز او را در سطحی که قبل از مصدومیت ارائه می داد نمی بینم. البته دیپای یک شماره 9 کامل و کلاسیک محسوب نمی شود، اما اگر او راهی بارسا شود من مطمئن هستم که در ترکیب این تیم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، زیرا او کیفیت بالایی از خود نشان داده است."

 

روی ماکای که در دوران حضور در اسپانیا در ترکیب دپورتیوو لاکرونیا بازی می کرد در ادامه اظهار داشت: "من عاشق آنسو فاتی هستم، او نشان می دهد به عنوان یک بازیکن 18 ساله واقعا سطح بالایی دارد. من همچنین پدری را دوست دارم، من تا قبل از شروع این فصل او را نمی شناختم، اما اگر شما فوتبال را دوست دارید به بازیکنی مانند پدری علاقمند خواهید شد. رونالد کومان نشان داده به بازیکنان جوان فرصت می دهد."

دیدگاه‌ها