کد خبر : 1718791 | 22 آبان 1399 ساعت 18:02 | 48.3K بازدید | 1 دیدگاه

حمله جدید از خانواده گریزمان به مسی و بارسلونا

عموی آنتوان گریزمان در جریان یک مصاحبه گفت که با بودن مسی در بارسا می دانست که شرایط برای آنتوان ساده نخواهد بود.

حمله جدید از خانواده گریزمان به مسی و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور آنتوان گریزمان در بارسلونا تا این لحظه هیچ شباهتی به شرایط رویایی مورد انتظار نداشته است. زمانی که بارسلونا تابستان سال گذشته با پرداخت 120 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید او را به خدمت گرفت همه انتظار داشتند شاهد درخشش یک ستاره بزرگ با پیراهن بلوگرانا باشند. امیدی که رنگ ناامیدی گرفته است.

لیونل مسی در آن زمان خواهان بازگشت دوستش نیمار به بارسا بود ولی از آنجا که باشگاه کاتالان قادر به پرداخت مبلغ مد نظر پاری سن ژرمن نبود در عوض تصمیم گرفت گریزمان را از اتلتیکو جدا کند.

 

 

1543316

 

 

رابطه بین دو مهاجم بارسلونا بر اساس گزارش های متعدد رابطه‌ای سرد بوده است. دو روز پیش اریک اولاتس مشاور سابق آنتوان گریزمان پا را فراتر گذاشت و با محکوم کردن لیونل مسی از رفتار او نسبت به گریزمان به عنوان رفتاری نادرست و رقت‌انگیز یاد کرد.

 

اکنون عموی گریزمان هم به جمع منتقدان لیونل مسی اضافه شده است.

او در این رابطه گفت:« اطمینان داشتم که آنتوان برای وفق پیدا کردن با شرایط بارسا به زمان نیاز دارد اما فکر نمی‌کردم این اتفاق یک سال طول بکشد. اگرچه که با توجه به حضور مسی در این تیم می‌دانستم چه خبر است و آنتوان کار ساده ای پیش رو ندارد.

 

 

1543278

 

 

چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانم آن‌ها را بیان کنم و به نظر در بارسا هم تلاشی برای بهبود اوضاع صورت نمی گیرد. تمرینات برای بازیکنان خاصی طراحی شده است. برخی در بارسلونا برای رسیدن به شرایط مطلوب و حضور در ترکیب اصلی نیازی به تلاش بیشتر در تمرینات ندارند ولی آنتوان اینطور نیست و او باید در تمرینات به فرم خوبش برسد. واضح است که در بارسلونا خوب تمرین نمی کنند.»

دیدگاه‌ها