کد خبر : 1718801 | 22 آبان 1399 ساعت 18:48 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کرواچ:

دلم می خواست با مشت به صورت مارسلو بزنم

ستاره سابق تاتنهام 9 سال پس از اتفاقات بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، همچنان عصبانی است.

دلم می خواست با مشت به صورت مارسلو بزنم

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کراوچ ستاره سابق تاتنهام در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 11-2010 شب عجیبی مقابل رئال داشت. او نیمه اول در دقیقه 15 اخراج شد. کراوچ در دقیقه 5 روی پای راموس تکل زد و در دقیقه 15 روی پای مارسلو و در هر دو صحنه کارت گرفت.

این اخراج که در بازه زمانی بسیار کوتاهی رخ داد، در نهایت به ضرر تاتنهام شد و این تیم 4 گل از کهکشانی ها دریافت کرد. در بازی برگشت نیز رئال 0-1 برنده شد و به نیمه نهایی رفت.

 

 

1543334

 

 

پیتر کراوچ 9 سال بعد همچنان از دست مارسلو عصبانی است:« رختکن در زیر ورزشگاه بود و از آنجا می توانستید صدای هواداران را بشنوید. با یک حوله روی سرم در رختکن نشستم و صدای بلندگوی ورزشگاه را می شنیدم که گل ها را یکی پس از دیگری اعلام می کرد و با خودم می گفتم، این شکست تقصیر من است. پشیمانی بزرگی داشتم و لحظات سختی بود.»

 

 

1543333

 

 

کرواچ ادامه داد:« کارت زرد اول عادلانه بود، روی راموس تکل زدم اما دومی نه. برای قطع توپ تکل زدم اما حتی مارسلو را لمس نکردم. او پرواز بلندی روی هوا داشت و بعد از آن روی زمین افتاد و غلت زد. در یکی از تصاویر تلویزیونی مشخص است، زمانی که داور مرا اخراج کرد، مارسلو که روی زمین بود، ابراز خوشحالی می کند. هرگز هدفم این نبود که تکل خشنی روی پای کسی مثل مارسلو بزنم. هیچوقت در زندگی ام تا این حد نمی خواستم کسی را با مشت بزنم.»

دیدگاه‌ها