کد خبر : 1718852 | 22 آبان 1399 ساعت 23:27 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

حضور یک‌نیمه‌ای و کم‌رنگ پیانیچ مقابل ایران

ستاره تیم ملی بوسنی و باشگاه بارسلونا یک نیمه در مقابل تیم ملی ایران به میدان رفت.

تیم ملی ایران امشب در محکی نسبتاً جدی در هوای سرد سارایوو توانست با دو گل کاوه رضایی و مهدی قایدی که هر دو در نیمه دوم به ثمر رسید میزبانش بوسنی را شکست دهد تا به‌نوعی انتقام جام جهانی 2014 پس از 6 سال از این تیم گرفته شود.


یکی از بازماندگان آن دیدار حساس که درنهایت منجر به خداحافظی تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی شد میرالم پیانیچ مهره باارزش آن روزهای رم و حال حاضر بارسلونای اسپانیا بود که امروز از ابتدای بازی در ترکیب ثابت بوسنی به میدان رفت و در بین دونیمه به تشخیص سرمربی بوسنی جای خود به بازیکن دیگری داد.

 

1543388


هافبک اسبق یوونتوس در این دیدار برخلاف دیدار جام جهانی که موفق به زدن یک گل و ارسال یک پاس گل شده بود، چهره چندان درخشانی از خود به نمایش نگذاشت و بیشتر سعی کرد در میانه میدان جانب احتیاط را رعایت کند تا مبادا در اثر مصدومیت جایگاه خود را در بارسلونا از دست بدهد، اما به‌هرحال حضور او در زمین بر میزان اعتبار این بازی افزود خصوصاً اینکه خبری ادین ژکو، سعید کلاسیناچ، دوستاره بین‌المللی بوسنایی هم در میان دعوت‌شدگان نبود.


تیم ملی بوسنی در شرایطی این دیدار را مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ واگذار کرد که طی هفت آینده باید در دو دیدار بسیار سخت به ترتیب به مصاف هلند و ایتالیا برود.

دیدگاه‌ها