کد خبر : 1718923 | 23 آبان 1399 ساعت 13:40 | 38.2K بازدید | 4 دیدگاه

در کتاب جدید روزنامه‌نگار اسپانیایی

جزئیاتی تازه از دعوای مشهور رونالدو - مورینیو

گی‌یم بالاگه روزنامه‌نگار اسپانیایی در کتاب جدید خود با عنوان کریستیانو رونالدو به جزئیات درگیری او در رختکن رئال مادرید با ژوزه مورینیو پرداخته است.

جزئیاتی تازه از دعوای مشهور رونالدو - مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، گی‌یم بالاگه روزنامه‌نگار مشهور اسپانیایی در کتاب جدید خود با عنوان کریستیانو رونالدو که زندگی نامه ابرستاره پرتغالی است به ماجرای درگیری او با ژوزه مورینیو در رختکن رئال مادرید در سال 2013 پرداخته و جزئیاتی مطرح کرده که تا کنون منتشر نشده بود.

 

این درگیری به سال 2013 و بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا برمی گردد. در آن بازی 10 دقیقه پیش از پایان مسابقه رونالدو اوت دستی را با عجله پرتاب کرده و در نتیجه مسوت اوزیل فرصت پیدا نمی کند که توپ را کنترل کند. مورینیو در کنار زمین به انتقاد از رونالدو پرداخته و بعد از بازی در رختکن هم به انتقادهایش ادامه می دهد.

 

1543514

 

اما کریستیانو رونالدو که طاقت انتقادهای مربی هموطنش مورینیو را ندارد به او می‌گوید: " بعد از همه کارهایی که برایت کردم اینطور با من برخورد می‌کنی؟ چطور جرات می‌کنی چنین چیزی به من بگویی؟ "

 

رختکن رئال ناگهان در سکوت فرو رفته و مورینیو در پاسخ گفت: " من این را به خاطر تیم می گویم. چون تیم به برگشتن تو احتیاج دارد".

 

1543512

 

این رونالدو را بیشتر عصبانی می‌کند. گی‌یم بالاگه در کتاب خود اشاره می‌کند که مورینیو کمی بعد به سراغ رونالدو می‌رود تا صحبت شان را ادامه دهد ولی کریستیانو بار دیگر با عصبانیت با او برخورد می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها