کد خبر : 1719154 | 24 آبان 1399 ساعت 20:16 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری بارسلونا به جذب گلزن آرژانتینی

مذاکرات بین لائوتارو مارتینز و باشگاه اینتر برای تمدید قرارداد موفقیت آمیز نبوده است.

امیدواری بارسلونا به جذب گلزن آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیلان می خواهد قرارداد لاوتارو مارتینز را تمدید کرده و حقوق او را نیز افزایش دهد، اما تاکنون مذاکرات خوب پیش نرفته و هنوز توافقی حاصل نشده است. مهاجم آرژانتینی و مدیر برنامه اش از اینکه او یکی از کم درآمدترین بازیکنان باشگاه بوده ناراحت شده و خواستار افزایش حقوق هستند. اینتر علاوه بر بحث دستمزد، قصد دارد بند 111 میلیون یورویی را از قرارداد لائوتارو حذف کند که این بازیکن با این خواسته نیز موافق نیست و بارسلونا نیز همچنان مکررا احتمال جذب لائوتارو مارتینز را بررسی می کند.

 

1527103

 

بارسا هرگز علاقه خود را برای جذب لائوتارو پنهان نکرده است و طرفین ماه ها به مذاکره در مورد احتمال حضور این بازیکن پرداختند که در نهایت شیوع ویروس کرونا این انتقال را منتفی کرد، اما با این وجود رابطه باشگاه بارسلونا با لائوتارو و مدیر برنامه اش خوب است و هنوز هم احتمال رخ دادن این انتقال وجود دارد.

 

لاوتارو سالانه در اینتر دو میلیون یورو درآمد دارد و مدیران باشگاه ایتالیایی به شرط حذف بند آزادسازی، دستمزد شش میلیونی به او پیشنهاد داده اند که مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. لائوتارو می خواهد در سالهای آینده به باشگاه دیگری برود و احساس می کند رقم 111 میلیون یورو عدد قابل قبولی برای فروش اوست. بدین ترتیب با برگزاری انتخابات بارسلونا و حضور یک رئیس جدید، احتمال دارد این باشگاه در تابستان سال آینده دوباره برای خرید لائوتارو اقدام کند.

دیدگاه‌ها