کد خبر : 1719158 | 24 آبان 1399 ساعت 20:58 | 79.5K بازدید | 1 دیدگاه

اولین خرید تابستانی بارسلونا قطعی شد

اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی تابستان سال بعد راهی بارسلونا خواهد شد.

اولین خرید تابستانی بارسلونا قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا 16 ساله بود که در سال 2017 بارسلونا را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد و اکنون که 19 ساله شده، به بازیکنی ملی پوش در اسپانیایی تبدیل شده است. نشریه اسپورت مدعی شد اریک گارسیا  در آستانه بازگشت از منچسترسیتی به بارسلونا است، اما این اتفاق احتمالا تابستان سال آینده رخ داده و خبری از حضور گارسیا در نوکمپ در ماه ژانویه نخواهد بود.

 

1543841

 

قرارداد اریک گارسیا با سیتی در سال 2021 به پایان می رسد و علیرغم تلاش سیتیزن ها برای نگه داشتن او، اریک گارسیا قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. بارسلونا در فصل تابستان قراردادی 10 میلیون یورویی با هشت میلیون پاداش پیشنهاد داد که مورد قبول سیتی قرار نگرفت و در نهایت بازگشت این مدافع جوان به نوکمپ منتفی شد.

 

روابط خوب بین رامون پلانز، مدیر ورزشی بارسا و ایوان دلاپنیا، مدیر برنامه گارسیا باعث شده تا شرایط بازگشت این مدافع کاتالان را به بارسلونا در تابستان سال بعد فراهم شود و تقریبا دیگر تردیدی در رابطه با این انتقال وجود ندارد. بدین ترتیب انتقال اریک گارسیا به نوکمپ رایگان خواهد بود و لازم نیست بارسلونا رقمی برای خرید این مدافع آینده دار پرداخت کند. البته بر خلاف اریک گارسیا، هنوز هم شانس فراوانی در مورد انتقال ممفیس دیپای از لیون به بارسلونا وجود دارد و این انتقال در فصل زمستان هنوز منتفی نشده است.

دیدگاه‌ها