کد خبر : 1719229 | 25 آبان 1399 ساعت 12:30 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد دی‌بروین از روی کین: واکر احمق نیست

کوین دی‌بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی از روی کین که کایل واکر هم‌تیمی‌اش را احمق خطاب کرده بود انتقاد کرد و گفت واکر شایسته تحسین است نه انتقاد.

انتقاد دی‌بروین از روی کین: واکر احمق نیست

به گزارش "ورزش سه"، روی کین اسطوره آرسنال و کارشناس این روزهای فوتبال انگلیس اخیراً با انتقادی بسیار تند از کایل واکر مدافع انگلیسی منچرسیتی از او به عنوان بازیکنی احمق و دست و پا چلفتی یاد کرده بود. اما کوین دی‌بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی با حمایت از هم تیمی اش برخاسته و با انتقاد از صحبتهای روی کین می‌گوید واکر یکی از باثبات ترین بازیکنان سیتی بوده و باید از او ستایش شود نه انتقاد.

 

1543949

 

صحبتهای تند روی کین زمانی مطرح شد که واکر در جریان تساوی 1-1 سیتی مقابل لیورپول یک پنالتی به حریف داد تا روی کین را عصبانی کند. واکر که از سال 2017 از تاتنهام به سیتی ملحق شده اخیراً صدمین بازی اش با پیراهن سیتی را انجام داده است.

 

دی بروین در صحبتهای خود گفت: " به نظر من کایل از لحظه ورود به منچسترسیتی یکی از باثبات ترین بازیکنان ما بوده. او هرگز مصدوم نشده و دائماً برای سیتی بازی کرده. واکر یک بازیکن قابل اتکا است و دفاع خیلی خوبی است. او به نظرم کارش را عالی انجام می‌دهد".

 

1543948

 

دی بروین در ادامه گفت: " درباره چیزهایی که روی کین گفته... خب او مردی است که متفاوت است و همه این را می‌دانند. این نظر او است و روی کین کسی است که نظرش را به زبان می آورد".

 

 

دیدگاه‌ها