کد خبر : 1719354 | 26 آبان 1399 ساعت 09:47 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

دستیار مانچینی: ایتالیا مزد فوتبال تهاجمی را گرفت

آلبریگو اوانی دستیار سرمربی ایتالیا بعد از پیروزی 2-0 مقابل هلند به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت ایتالیایی‌ها می دانند در روزهای سخت چطور متحد باشند.

دستیار مانچینی: ایتالیا مزد فوتبال تهاجمی را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دیشب در خانه اش در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا به مصاف لهستان رفت و با نتیجه 2-0 پیروز شد تا صدرنشین گروه 1 لیگ A رقابتها شود. ایتالیا سرمربی اش روبرتو مانچینی را در این بازی روی نیمکت نداشت چرا که او به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می برد. به جای او دستیارش آلبریگو اوانی روی نیمکت هدایت لاوجوردی ها را بر عهده داشت.

 

1544163

 

اوانی در پایان بازی به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت: " فرهنگ ما این است. ما ایتالیایی در سخت‌ترین لحظات متحدتر می‌شویم و بهترین نتایج را می‌گیریم. من قبل از شروع بازی از بچه‌ها همین را خواستم و آنها استثنایی بودند".

 

 

دستیار سرمربی ایتالیا در ادامه گفت: " ما در این تیم ملی به اصول تهاجمی فوتبال پایبندیم و روبرتو یکی دو سال است با این بچه‌ها همینطور کار کرده. وقتی شما یک سری اصول را رعایت می کنید و به آنها وفادار می مانید در نهایت پاداش می گیرید. من با روبرتو مانچینی بین دو نیمه صحبت کردم و او گفت ما در نیمه اول مستحق چند گل دیگر بوده ایم. ما باید در مقابل دروازه حریف گلزن تر باشیم ولی رویهم رفته عملکردی عالی داشتیم".

 

1544164

 

 

دیدگاه‌ها