کد خبر : 1719516 | 26 آبان 1399 ساعت 22:45 | 161.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال به اوج رسید؛

مبادا این مکالمه به گوش کارلوس کی روش برسد!

مکالمات داور و گروه VAR در دیدار کلمبیا برابر اورگوئه فاش شده است.

مبادا این مکالمه به گوش کارلوس کی روش برسد!

به گزارش "ورزش سه"، شکست خانگی کلمبیا برابر اوروگوئه حواشی فراوانی داشت و کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا به شدت از عملکرد داور این دیدار انتقاد کرده بود. در واقع اعتراض کارلوس کی روش به دو صحنه بود؛ یکی برخوردی که در دقیقه 35 روی لوییس دیاز خطای پنالتی اعلام نشد و دیگری در اواخر بازی که به ضرر کلمبیا پنالتی گرفته شد.

 

فرناندو راپالینی، داور آرژانتینی این دیدار با کمک دیگو آوار و ویکتور کاریلو، بعد از گفت و گو با حاضران در اتاق VAR و کمک های اول و دوم این تکنولوژی صحنه دوم و برخورد رودریگو بنتانکور و جیسون موریو را پنالتی تشخیص داده بودند. حالا بخشی از صحبت طرفین منتشر شده است:

 

1544350

 

VAR اول: احتمال پنالتی

 

داور: پنالتی

 

VAR دوم: داور پنالتی گرفت

 

VAR: لطفا صحنه را بررسی کنیم...بله برخورد رخ داده

 

داور: کنترلی روی توپ نداره و اگاهانه خطا میکنه

 

VAR دوم: درسته دیه گو؛ پنالتی رخ داده برای من

 

VAR: بله درسته کاملا....بهش برخورد میکنه و واضحه که از پشت به سمتش میاد

 

... روی برخورد مطمئنی؟

 

VAR: بله نگاه کن اینجا مشخصه

 

VAR دوم: با توپ کاری نداره و همه مشخصه های پنالتی رخ داده و تصمیم درسته. تصمیمت برای کارت ندادن هم درسته و الان فقط داریم بررسی میکنمی شاید افسایدی قبل از این صحنه اتفاق افتاده باشه

 

VAR: فرناندو تصمیمت درسته، ابتدا که اصلا آفسایدی نبوده و دوما جریمه پنالتی صحیحه.

 

1543669

 

کارلوس کی روش در این رابطه گفته بود: "من باید از تلاش بازیکنانم دفاع کنم. وقتی داور فقط 4 متر با صحنه فاصله دارد و سوت نمی‌زند این جنایت است. او ولی از فاصله 40 متری یک پنالتی مشکوک به نفع اروگوئه گرفت. من اولین بار است درباره داوری صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم. این هشداری است برای مسئولین فوتبال در این قاره. داور آن بازی باید توضیح بدهد که چطور از فاصله چهار متری پنالتی ما را ندید."

دیدگاه‌ها