کد خبر : 1719522 | 26 آبان 1399 ساعت 23:27 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مانوئل نویر به پنالتی های از دست رفته راموس

مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان معتقد است که سرخیو راموس در تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید فشار زیادی را تحمل می کند.

واکنش مانوئل نویر به پنالتی های از دست رفته راموس

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در یک بازی حساس و سرنوشت ساز از سری مسابقات لیگ ملت های اروپا اسپانیا میزبان آلمان خواهد بود. تیم میزبان برای صعود به مرحله بعد به پیروزی احتیاج دارد؛ این در حالی است که شاگردان یواخیم لوو با یک تساوی هم می‌توانند جواز صعود به مرحله بعدی را کسب نمایند.

 

اسپانیا در بازی گذشته خود مقابل سوئیس در کمال ناباوری دو ضربه پنالتی توسط کاپیتان خود یعنی سرخیو راموس از دست داد. موضوعی که پیش از بازی فردا شب لاروخا مقابل آلمان با واکنش مانوئل نویر همراه بوده و او در این باره می‌گوید: " من مطمئنم که او به پنالتی زدن ادامه خواهد داد. راموس 25 پنالتی قبلی خود را تبدیل به گل کرده بود و من به طور عادی برای تقابل با او آماده خواهم شد.

 

به طور کلی راموس بازیکن بسیار بزرگی است و فشار زیادی را در تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید تحمل می‌کند."

 

 

1544262

 

 

نویر همچنین درباره تقابل حساس فردا مقابل اسپانیا نیز گفت: " می خواهیم در آخرین بازی ملی سال پیروز شویم. ما می‌توانیم از پیشرفت تیم راضی باشیم. همیشه به عنوان یک تیم عملکرد سطح بالایی ارائه نداده ایم اما با وجود بازیکنان جوان مهم است که به کار خود ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها