کد خبر : 1719562 | 27 آبان 1399 ساعت 11:05 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند تیم ملی انگلیس از لیگ برتر

گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس از لیگ برتر جزیره درخواست کرد تعداد تعویض‌های مجاز در لیگ این کشور را به 5 تعویض برگرداند.

انتقاد تند تیم ملی انگلیس از لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت خستگی مفرط بازیکنان تیم ملی انگلیس به دلیل برنامه فشرده مسابقات در دوران اپیدمی کرونا را مهمترین علت تعداد زیاد مصدومین انگلیسی اعلام کرد و از لیگ برتر جزیره درخواست کرد تعداد تعویض های مجاز در مسابقات لیگ در دوران فعلی را به 5 تعویض برگرداند.

 

بعد از مصدومیت رحیم استرلینگ و جوردن هندرسون دو ستاره تیم ملی انگلیس مساله مصدومیت در تیم ملی این کشور به یکی از مسائل داغ فوتبال بریتانیا تبدیل شده است. استرلینگ و هندرسون اردوی تیم ملی را ترک کرده و به باشگاه‌های خود برگشتند و این در حالی است که بن چیلول هم با اینکه در اردوی تیم ملی مانده ولی با مشکلاتی مواجه است.

 

1544403

 

گرت ساوت گیت حالا در ادامه صحبتهای اخیر یورگن کلوپ و پپ گواردیولا خواهان بازگشت تعداد تعویض‌های مجاز لیگ برتر به 5 تعویض شد و گفت: " ما در بازی با بلژیک می‌توانستیم 5 تعویض داشته باشیم و در نهایت 4 بازیکن را تعویض کردیم. ولی باشگاه‌های ما چنین گزینه‌ای ندارند. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا این تغییر انجام شود؟ در مقابل بلژیک البته مصدومیت شدید نداشتیم ولی باید تا چه زمانی منتظر بمانیم؟ تا زمانی که چند بازیکن دیگرمان مصدومیت جدی پیدا کنند و ماه ها حاشیه نشین شوند؟ ".

 

سرمربی انگلیس در ادامه گفت: " ما دیگر نمی توانیم بهتر از هفته گذشته از نظر بدنی آماده بشویم. با همه این اوصاف در همین هفته چند مصدوم داشتیم. این وضعیت در بلندمدت واقعاً نگران کننده است".

 

 

دیدگاه‌ها