کد خبر : 1719596 | 27 آبان 1399 ساعت 13:40 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

اینترمیلان؛ رقیب بارسا برای جذب ستاره لیورپول

کالچیومرکاتو می‌گوید اینترمیلان هم خواهان جذب جورجینیو واینالدوم ستاره لیورپول شده و رقیب بارسلونا برای به خدمت گرفتن او خواهد بود.

اینترمیلان؛ رقیب بارسا برای جذب ستاره لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، کالچیومرکاتو در ایتالیا گزارش داد اینترمیلان هم وارد مسابقه برای جذب جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول شده و حالا بارسلونا تنها تیمی نیست که احتمال به خدمت گرفتن او را دارد. این در حالی است که شانس بارسا همچنان بیشتر ارزیابی می‌شود.

 

1544473

 

بر اساس این گزارش جوزپه ماروتا مدیر اینترمیلان نام واینالدوم را در فهرست خریدهای اولویت‌دار باشگاه قرار داده است. کالچیو مرکاتو می‌گوید اینتر تا این لحظه درخواستی به لیورپول ارائه داده و خواهان دریافت اطلاعات در این باره شده ولی پیشنهاد رسمی اینتر تا چند هفته آینده به باشگاه لیورپول ارسال خواهد شد.

 

واینالدوم که هفته گذشته سی ساله شد تا پایان فصل جاری با لیورپول قرارداد دارد و با توجه به خودداری از تمدید قراردادش با لیورپول می‌تواند از ماه ژانویه با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کند.

 

1544474

 

البته یورگن کلوپ همواره خواهان حفظ این ستاره هلندی بوده که در 199 بازی برای قرمزها 19 گل به ثمر رسانده است. گفته می‌شود لیورپول حتی به واینالدوم پیشنهاد داده که حاضر است دستمزد او را 40 درصد افزایش بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها