کد خبر : 1719642 | 27 آبان 1399 ساعت 16:47 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید ببینیم مفاد قرارداد با فدراسیون چگونه تنظیم شده؛

فلاح: اطلاعی از حضور مهابادی در تیم جوانان نداشتم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز می‌گوید تصمیمی خواهد گرفت که تیم فوتبال باشگاه متضرر نشود.

فلاح: اطلاعی از حضور مهابادی در تیم جوانان نداشتم

به گزارش "ورزس سه"، ساعتی پیش بود که خبر انتخاب داود مهابادی سرمربی فعلی فجرسپاسی شیراز به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران، روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت؛ این اتفاق اما در شرایطی رخ داده که مهابادی با مدیران باشگاه فجر برای هدایت این تیم در فصل پیش روی رقابت های لیگ دسته اول به توافق رسیده و زردپوشان شیرازی با دیدگاه‌ها و تمرینات او آماده حضور در مسابقاتی شده‌اند که قرار است از تاریخ دوم آذرماه آغاز شود.


رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرشهیدسپاسی شیراز در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه"، ضمن ابراز بی اطلاعی از این موضوع بیان کرد:« من حتی دیروز هم با آقای مهابادی صحبت کردم ولی ایشان چیزی به من نگفت.»


او ادامه داد:« البته حالا باید منتظر اظهارات داود مهابادی و مسئولان فدراسیون فوتبال ماند، تا مشخص شود که مفاد حضور این مربی به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران چطور تنظیم شده است، چون مسابقات تیم ملی جوانان در مردادماه سال آینده برگزار خواهد شد. ما هم سعی می‌کنیم، تصمیمی بگیریم که باشگاه ضرر نکند.»


مدیرعام باشگاه فجرسپاسی شیراز در ادامه توضیح داد:« البته خوشحالیم که سرمربی فعلی فجر مورد توجه تیم‌های ملی ایران قرار گرفته است. او مربی خوبی است که می‌داند چطور با بازیکنان جوان کار کند و حتما مثمرثمر خواهد بود. با این حال من از کم و کیف ماجرا اطلاعی نداشتم و باید با آقای مهابادی در این مورد صحبت کنم.»

دیدگاه‌ها