کد خبر : 1719782 | 28 آبان 1399 ساعت 12:40 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

تباس: لالیگا برای خداحافظی با مسی آماده است

خاویر تباس رئیس لالیگا می‌گوید لیگ اسپانیا در حال حاضر برای ترک بارسلونا از سوی لیونل مسی آماده است.

تباس: لالیگا برای خداحافظی با مسی آماده است

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس رئیس لالیگا می‌گوید لیگ اسپانیا به جایگاهی رسیده که در حال حاضر برای ترک بارسلونا توسط لیونل مسی آماده است. تباس با اشاره به خروج رونالدو و نیمار از لالیگا گفت در سالهای اخیر ستاره های بزرگ دیگری هم لالیگا را ترک کردند بدون اینکه تاثیری منفی روی این لیگ داشته باشند.

 

1544748

 

خاویر تباس در صحبتهای خود در این باره گفت: " ما ترجیح می دهیم مسی در لالیگا بماند ولی رونالدو و نیمار هم این لیگ را ترک کردند بدون اینکه کسی متوجه شود نبود آنها تغییری در لالیگا بوجود آورده است".

 

تباس در بخش دیگری از صحبتهایش به دفاع از بارتومئو رئیس سابق و مستعفی بارسلونا پرداخت و مدعی شد بارتومئو نباید به خاطر بدهی 800 میلیون یورویی بارسا و خطر ورشکستگی باشگاه سرزنش شود. او در این باره گفت: " بارسلونا در حال حاضر به اقدام برای ورشکستگی فکر نمی‌کنند. بدهی باشگاه ممکن است کمی بیشتر از سایرین باشد ولی قبل از اپیدمی کرونا به راحتی می‌توانستند آن را تسویه کنند. اما اپیدمی باعث شد باشگاه بخش عمده درآمدش را از دست بدهد. مساله اپیدمی است نه اینکه باشگاه‌ها قبلاً مدیریت بدی داشته اند و مدیریت شان عامل این شرایط است".

 

 

دیدگاه‌ها