کد خبر : 1719787 | 28 آبان 1399 ساعت 12:59 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

تسویه‌حساب با منتقدین اسپانیا: حالا چه می‌گویید؟

آلوارو موراتا ستاره جوان اسپانیا که یکی از گلهای تیم ملی‌اش را وارد دروازه آلمان کرد از منتقدین لاروخا انتقاد کرد و گفت دوست دارد ببیند آنها حالا چه می‌گویند.

تسویه‌حساب با منتقدین اسپانیا: حالا چه می‌گویید؟

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در شهر سویا یکی از دلچسب‌ترین پیروزی‌های تاریخ فوتبال خود را رقم زد و موفق شد حریف بزرگی مثل آلمان را 6-0 در هم بکوبد. آلوارو موراتا مهاجم اسپانیا که گل اول تیمش را وارد دروازه آلمان کرد در پایان بازی فرصت را برای تسویه‌حساب با منتقدین لاروخا غنیمت دانست.

 

1544760

 

موراتا که در پایان بازی مثل سایر هم‌تیمی‌هایش از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید به این اشاره کرد که عملکرد درخشان اسپانیا در این بازی منتقدین این تیم و سرمربی اش لوئیس انریکه را ساکت کرده است.

 

موراتا ضمن ستایش از روحیه بازیکنان اسپانیا در این بازی گفت: " دلم می‌خواهد به خانه برگردم و ببینم کسانی که از اسپانیا انتقاد می کردند حالا چه می گویند؟ ما باید وظیفه مان را انجام بدهیم و در بازی قبلی هم همین کار را کردیم. بعد از آن همه انتقاد در بازی با سوئیس می خواهم الان ببینم چه دارند بگویند؟ این همه انتقاد از تیمی که قهرمان اروپا و دنیا است؟ "

 

1544628

 

آلوارو موراتا در ادامه گفت: " ما در زمین به هم کمک می‌کنیم و بازیکنان جوان زیادی داریم. باید به تیم ملی باور داشت. ما قرار است در جام ملت‌های اروپا بازی کنیم. روحیه تیمی ما عالی است و این پیامی است به همه که می‌خواهیم به همین شکل ادامه بدهیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها