کد خبر : 1719874 | 28 آبان 1399 ساعت 18:23 | 35.5K بازدید | 1 دیدگاه

با مصدومیت ویلیامز؛

فاجعه دفاعی در لیورپول وخیم تر شد

این روزها مدافعان لیورپول یکی پس از دیگری مصدوم می شوند و مشخص نیست یورگن کلوپ برای بازی با لستر چه مدافعانی را در دسترس خواهد داشت.

فاجعه دفاعی در لیورپول وخیم تر شد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های ابتدایی لیگ برتر انگلیس و در دربی مرسی ساید بود که ویرژیل فن دایک مدافع ارزشمند هلندی لیورپول پس از برخورد شدید با جوردن پیکفورد دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و تقریبا فصل را از دست داد.

 

 

1536960

 

 

چند هفته بعد نوبت به فابینیو رسید تا او هم مصدوم شود و کار برای یورگن کلوپ را دشوار کند. ترنت الکساندر آنولد مدافع راست ملی پوش لیورپول هم در جریان بازی با منچسترسیتی مصدوم شد و یک ماه دیگر به دور از میادین خواهد ماند.

 

 

1539088

 

 

جو گومز دیگر مدافع میانی لیورپول هم در تمرین تیم ملی انگلیس مصدوم شد و هفته قبل مجبور به جراحی شد تا فصل را از دست بدهد. اخبار بد برای لیورپول تمامی نداشتند و سه روز پیش خبر رسید که اندرو رابرتسون مدافع چپ لیورپول هم در اردوی اسکاتلند مصدوم شده و او نیز چند هفته در دسترس نخواهد بود.

 

 

1543625

 

 

1542439

 

به این ترتیب یورگن کلوپ برای بازی هفته بعد برابر لسترسیتی تنها ژوئل ماتیپ را به عنوان دفاع باتجربه در اختیار دارد و قرار بود ریس ویلیامز مدافع جوان 19 ساله زوج او در دفاع باشد که امروز رسانه های انگلیسی خبر از مصدومیت او در اردوی تیم زیر 21 ساله های انگلیس دادند. او که فصل جاری سه بازی برای قرمزها انجام داده، اردوی انگلیس را ترک کرد و برابر لستر نیز غایب خواهد بود.

 

 

1541382

 

 

لیورپول در شرایط بسیار عجیبی گرفتار شده و باید دید کلوپ در نهایت چه فکری برای این وضعیت عجیب و غیرمنتظره خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها