کد خبر : 1719948 | 29 آبان 1399 ساعت 09:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: ایتالیا معدن ستاره‌های جوان استثنایی

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا می‌گوید درخشش بازیکنان جوان این تیم باعث شده تهیه فهرست 23نفره برای رقابتهای یورو2020 برایش سخت باشد.

مانچینی: ایتالیا معدن ستاره‌های جوان استثنایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با وجود غیبت چند نفر از ستاره‌های مهمش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری میلادی درخشان ظاهر شده است. روبرتو مانچینی می‌گوید درخشش ستاره‌های جوان ایتالیایی باعث شده حالا او برای تهیه فهرست 23نفره تیم ملی برای حضور در یورو2020 با کار دشواری روبرو باشد هر چند از این شرایط لذت می‌برد.

 

1544928

 

جالب اینجا است که مانچینی خودش هم به دلیل مثبت شدن تست کرونا در این ماه سه مسابقه ایتالیا را از دست داد و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد. در غیاب او آلبریکو اوانی روی نیمکت نشست و با کسب سه پیروزی در ماه جاری و از جمله پیروزی 2-0 دیشب مقابل بوسنی، ایتالیا را به مرحله نهایی لیگ ملت‌های یوفا رساند.

 

1544929

 

مانچینی از محل قرنطینه خود با استفاده از وبکم در گفتگو با رای اسپورت گفت: " انتخاب 23بازیکن برای جام ملت‌های اروپا بسیار سخت خواهد بود. حتی قبل از بازی های اخیر هم انتخاب این فهرست سخت بود ولی در چهار ماه اخیر بازیکنان جوان زیادی خودشان را نشان دادند و ثابت کردند فوتبالیستهایی استثنایی هستند. امیدوارم همیشه با چنین مشکلاتی مواجه باشیم".

 

سرمربی ایتالیا به خصوص از ستاره جوان تیمش آلساندرو باستونی ستایش کرد و گفت: " باستونی جوانی است که در عرض 10 روز سه بازی انجام داده و در هر بازی بهتر و بهتر شده است. او خیلی جوان است و برای پیشرفت خیلی فرصت دارد. او می تواند مثل بونوچی یا کیه‌لینی یک مدافع بزرگ شود. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که فقط کافی است به آنها فرصت داده شود".

 

1544927

 

 

دیدگاه‌ها