کد خبر : 1720013 | 29 آبان 1399 ساعت 16:19 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوبو کاراسکو:

مسی از بارسا می رود، من هم جای او باشم می روم

مهاجم بارسلونا در دهه 80 میلادی و کارشناس ال چیرینگیتو معتقد است لیونل مسی تابستان بعد از بارسا خواهد رفت.

مسی از بارسا می رود، من هم جای او باشم می روم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان گذشته تا مرز جدایی از بارسا رفت ولی با مخالفت قاطعانه باشگاه مجبور به ماندن شد. عزم فوق ستاره آرژانتینی جزم بود و تنها به این علت که قصد نداشت باشگاه را وارد جنگ قضایی کند، از تصمیمش صرفنطر کرد. اوضاع اما برای مسی هنوز در بارسا خوب پیش نمی رود.

در هفته های اخیر مسی مورد حمله سازمان یافته اطرافیان آنتوان گریزمان قرار گرفته و او را مسبب ناکامی های ستاره فرانسوی عنوان می کنند.

حملات به قدری بوده که مسی شب گذشته پس از رسیدن به فرودگاه ال پرات بارسلونا گفت که خسته شده است از اینکه او را مقصر همه مشکلات بارسا عنوان می کنند. 

 

 

1545012

 

 

لوبو کاراسکو مهاجم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در دهه 80 میلادی شب گذشته در واکنش به عصبانیت مسی گفت:« تا هفته گذشته این حس در من وجود داشت که مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد. بودن رونالد کومان روی نیمکت و میدان دادن به جوانان و روحیه خوبی که به تیم تزریق کرده، خوشبنیم کرده بود که مسی در نهایت پس از توافق با رئیس بعدی باشگاه، تمدید خواهد کرد اما پس از عصبانیت اخیر مسی معتقدم او فصل بعد دیگر در بارسا نخواهد ماند و کار رئیس بعدی برای متقاعد کردن او خیلی دشوار خواهد بود.

من هم جای مسی باشم از بارسا می روم. هر اتفاق تلخ و هر ناکامی ای را در سال های اخیر به نام مسی نوشته اند. من سال ها بازیکن بارسا بودم و می دانم که تحمل چنین فشاری پس از چند سال غیرممکن می شود.»

 

 

1545013

دیدگاه‌ها