کد خبر : 1720049 | 29 آبان 1399 ساعت 19:05 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

روند تاکتیکی خوبی داشتیم؛

منصوریان: از عملکرد تیمم راضی ام

منصوریان می‌گوید که تیمش برابر نساجی با تماشاگر بازی کرده است.

منصوریان: از عملکرد تیمم راضی ام

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی نساجی حضور یافت و گفت که از عملکرد تیمش راضی است. او همچنین به وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی اشاره کرد و به انتقاد از حضور چند هوادار در روی سکو پرداخت.

 

* روی اشتباه فردی گل خوردیم
به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاً به تیم خودمان که خیلی زحمت کشید. ما در هر دو نیمه در روند تاکتیکی خوب کار کردیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در اواخر بازی می‌توانستیم حتی برنده شویم.

 

* موقعیت سوزی برای ما جالب نیست
تاکتیک تیم ما همانند هفته گذشته بر تیم حریف قالب بود اما در تمام کردن توپ‌ها دچار مشکل هستیم. موقعیت سوزی برای تراکتور جالب نیست، چون ما مدعی قهرمانی هستیم. در کل از عملکرد بچه‌ها راضی‌ام، اما از مصدومیت خانزاده ناراحت. در کل، تیم ما در روند تاکتیکی فوق‌العاده خوب کار کرد.

 

* از سکوها به ما توهین می‌شد
با توجه به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی، باید در محدوده استادیوم حدود ۵۰ نفر حضور داشته باشند، اما متاسفانه امروز پروتکلی در رعایت نشد و بعد از بازی نیز ۲۰۰ نفر داخل زمین آمدند. ما امروز مقابل نساجی با تماشاگر بازی داشتیم و از روی سکوها به ما توهین می‌شد.

 

* یک چمن طبیعی حق مازندران است
من دوستان خوبی در نساجی دارم و کمترین حق فوتبال مازندران است که یک چمن طبیعی داشته باشد. بابت تغییرات رختکن‌ها به شما تبریک می‌گویم که خیلی استاندارد است. می‌شود این چمن را هم به چمن طبیعی تبدیل کرد. در هر صورت من از امکانات ورزشگاه شهید وطنی فوق‌العاده راضی‌ام.

 


*در حق داوران ظلم می‌شود
از فدراسیون خواهش می‌کنم که حداقل با ۲۰ داور لیگ برتر قرارداد حرفه‌ای ببندند و هر تیمی وظیفه دارد هزینه داوری را پرداخت کند. اگر ۵۰۰ میلیون با یک داور قرارداد ببندند، او هم به صورت حرفه‌ای به کار داوری می‌پردازد، اما من احساس می‌کنم در حق داوران ظلم می‌شود.

 

*عباس زاده حداقل ۱۰ گل می‌زند
عباس‌زاده پسر بسیار خوبی است و من مطمئنم که امسال حداقل ۱۰ گل برای تراکتور به ثمر خواهد رساند. او بازیکنی است که اعتماد به نفس بالایی دارد.

دیدگاه‌ها