کد خبر : 1720057 | 29 آبان 1399 ساعت 19:44 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری با گل به لیگ برتر بازگشت (عکس)

بازیکن شیرازی نساجی، با شوتی دیدنی بازگشت دوباره اش به لیگ برتر را به رقبا اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی و تراکتور در روزی که هر دو تیم می توانستند 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند، به تساوی 1 – 1 رضایت دادند تا نماینده قائمشهر به صورت موقت راهی صدر جدول شود و شاگردان منصوریان در انتظار اولین پیروزی خود در لیگ جدید باشند.


در این بازی و در دقیقه 69 مهرداد بایرامی با توپ ‌ربایی در پشت محوطه جریمه تراکتور پاس به عقب داد تا ایوب کلانتری با شوت روی پای غافلگیر کننده به گوشه دروازه گل اول نساجی را به ثمر رساند.


گل کلانتری می تواند به عنوان بهترین گل هفته نیز انتخاب شود. شوت روی پای دقیقی که به کنج دروازه اخباری رفت و سنگربان با تجربه تراکتور چاره ای جز نظاره کردن این گل زیبا نداشت. گلی که ذهن ها را به زمان حضور کلانتری در فجرسپاسی می برد که با شوت های راه دور، بارها دروازه تیم های لیگ برتری را باز کرده بود.

 

1545070

 

1545069

 


کلانتری که فصل گذشته در دسته یک و تیم فجرسپاسی بازی کرده بود، بازگشت باشکوهی به لیگ برتر داشت. او در دیدار مقابل آلومینیوم اراک نیز به میدان رفت و حالا در دومین دیدارش پس از بازگشت به لیگ برتر، توانست برای تیمش گلزنی کند.


کلانتری علاوه بر گلی که به ثمر رساند، عملکرد قابل قبولی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. کلانتری در این دیدار، 2 شوت به سمت دروازه تراکتور زد، 48 لمس توپ داشت، 4 عملکرد دفاعی موفق از خودش به ثبت رساند و یک بار نیز توانست بازیکن تراکتور را دریبل کند و با نمره 7.8 به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.
ایوب کلانتری که سابقه بازی در فحرسپاسی، فولاد، صبا قم، گسترش فولاد، تراکتور، سیاه جامگان و سایپا را دارد، پس از یک فصل دوری از لیگ برتر، امسال به این مسابقات بازگشت و با نساجی قصد دارد در لیگ بیستم رتبه خوبی را برای این تیم کسب کند.

 

عکس از: معین نادری

دیدگاه‌ها