کد خبر : 1720091 | 29 آبان 1399 ساعت 22:58 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

میرزازاد و اخباری؛

بهترین‌های دوئل نساجی و تراکتور (عکس)

دروازه‌بان‌های دو تیم در جدال عصر امروز نمایش درخشانی را از خود نشان دادند تا به نوعی شاید بهترین‌های تیمشان در هفته دوم قلمداد شوند.

به گزارش "ورزش سه"، هر چند برخلاف دیدار هفته نخست، نه نیما میرزازاد توانست امشب با دومین کلین‌شیت فصل خود به رختکن برود و نه مشابه این اتفاق برای محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور رخ داد اما دوئل این دروازه‌بان که هر کدام‌شان یک گل را هم در دروازه خود دیدند، هیجان‌انگیز و جذاب بود؛ چرا که در مصاف نساجی و تراکتور در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ بیستم، دو تیم بارها فرصت گلزنی پیدا کردند اما درخشش میرزازاد و اخباری نگذاشت بازی بیش از دو گل داشته باشد.

 

1545096

 

 

میرزازاد در صحنه‌ای مشکوک به آفساید تسلیم شد و گل تساوی را دریافت کرد و توانست قهرمانِ تیمش در دوئل با تراکتور باشد و اخباری نیز به مانند رقبای دیگری چون پیام نیازمند، حسین حسینی و ... اسیر شلیک‌های سنگین بازیکنان نساجی شد و از راه دور دروازه خود را باز شده دید. اما بدون تردید نگاهی به عملکرد این دو دروازه‌بان در جدال امشب، به خوبی نشان می‌دهد که به رغم باز شدن دروازه، بازهم آن‌ها شایستگی عنوان بهترین بازیکن تیمشان را دارند، چرا که درخشش آن‌ها باعث تقسیم امتیازات و پایان دوئل جذاب امشب بدون تیم برنده بود.

 

1545097

 

براساس آمار یازده، در دوئل امروز میرزازاد توانست 6 مهار را انجام دهد و 6 بار هم خروج موفق از دروازه تیمش داشت تا به خوبی عملکرد درخشان‌اش نمایان باشد؛ همچنین محمدرضا اخباری نیز با 4 مهار و 2 خروج موفق از سایر همبازیان‌اش نمره بهتری را کسب کرد و بهترین بازیکن تراکتور در دیدار عصر امروز نام گرفت.

 

عکس ها از:معین نادری

دیدگاه‌ها