کد خبر : 1720120 | 30 آبان 1399 ساعت 10:00 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش ژاوی از ستاره هلندی خط میانی بارسا

ژاوی اسطوره بارسلونا از فرانکی دی‌یونگ ستاره هلندی این تیم ستایش کرده و می‌گوید او می‌تواند شروع کننده عصری جدید در بارسا باشد.

ستایش ژاوی از ستاره هلندی خط میانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی اسطوره باشگاه بارسلونا از فرانکی دی‌یونگ ستاره جوان هلندی و تازه به خدمت گرفته بارسا ستایش کرده و می‌گوید او در سالهای آینده تاثیر بزرگی بر بلوگرانا خواهد گذاشت و شروع کننده عصری جدید در این تیم خواهد بود.

 

1545171

 

دی‌یونگ فصل گذشته از آژاکس به بارسا منتقل شد و با اینکه کاتالانها فصل چندان خوبی را پشت سر نگذاشتند اما ستاره هلندی نشان داد که خرید مناسبی بوده است. دی یونگ که حالا در این فصل زیر نظر یک مربی هلندی، رونالد کومان بازی می کند از شانس بیشتری برای درخشش برخوردار است چرا که او فصل گذشته مجبور بود در خط میانی محبوس بماند ولی حالا آزادی به مراتب بیشتری برای حرکت به سمت جلو دارد.

 

ژاوی با ستایش از این ستاره هلندی 23ساله گفت: "وقتی بارسلونا فرانکی دی یونگ را جذب کرد من خوشحال شدم. همان موقع در اینستاگرام برایش آرزوی موفقیت کردم و او هم در جواب من گفت متشکرم، این برایم افتخار است. من او را فوتبالیستی می دانم که می تواند شروع کننده یک عصر جدید در بارسا باشد".

 

1531256

 

اسطوره بارسلونا در ادامه صحبتهایش گفت: " شک ندارم که دی یونگ در جام جهانی 2022 قطر یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی هلند خواهد بود. هیچ شکی در این باره ندارم. فرانکی هنوز خیلی جوان است. او به نظر من فوتبالیستی استثنایی است که از گرفتن توپ در جاهایی که کار واقعاً دشوار است نمی ترسد. بارسا بازیکنانی می‌خواهد که در بالاترین سطح باشند چون در غیر اینصورت انتقادها شروع می‌شود. وارد شدن به یک باشگاه بزرگ حتی برای من و اینیستا وقتی 20 تا 23 ساله بودیم سخت بود چه برسد به کسی که وارد یک فرهنگ و زبان جدید می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها