کد خبر : 1720232 | 30 آبان 1399 ساعت 18:38 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: امیدوارم اولین بار در خانه پیروز شویم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در مورد عملکرد این تیم در بازی های خانگی صحبت کرد.

سولسشر: امیدوارم اولین بار در خانه پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ این فصل در لیگ برتر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و هنوز در اولدترافورد موفق به کسب پیروزی نشده اند. یونایتد فردا در خانه خود به مصاف وست بروم خواهد رفت و اوله گونار سولسشر در نشست خبری قبل از این دیدار در مورد بازیکنانی که اخیرا به اردوی تیمش اضافه شده اند صحبت کرد.

 

شرایط بازیکنان: "لوک شاو، جسی لینگارد و فیل جونز تنها بازیکنانی بودند که امروز در بخشی از تمرینات شرکت نکرده اند، بعضی از بازیکنان پس از حضور در مسابقات ملی در شرایط مختلف قرار داشته و پس از سپری کردن این موقعیت بهبود می یابند. اغلب بازیکنان دیروز و امروز به اردوی یونایتد اضافه شده اند و در مجموع شرایط آنها خوب به نظر می رسد."

 

1542064

 

شرایط یونایتد در بازی های خانگی و دور از خانه: "بهترین پیروزی ما در این فصل برابر لایپزیش در خانه بود. ما می خواهیم شرایط را بهبود بخشیده و حالا امیدواریم اولین پیروزی خود را مقابل وست بروم بدست آوریم. اما بازی بدون هواداران یک حس متفاوت است و آنها به طور معمول باعث می شوند ما از حریف پیش باشیم."

 

انتقادات از میسون گرینوود: "شما باید گاهی اوقات یک قدم به عقب برگردید، اما این پسر تنها 19 ساله بوده یک سال فوق العاده را پشت سر گذاشته است. حالا گرینوود 19 گل دریافت زده، اولین بازی خود را در انگلیس انجام داده، در اولین دیدار در تیم زیر 21 خود گلزنی کرده و البته در این شرایط وقتی گرینوود بازی نکند این موضوع تبدیل به تیتر یک مطبوعات خواهد شد."

دیدگاه‌ها