کد خبر : 1720312 | 01 آذر 1399 ساعت 03:11 | 229.6K بازدید | 37 دیدگاه

فکری ۷ دقیقه دست روی دست گذاشت؛

استقلال اخراجی نداد و ۱۰ نفره شد!(عکس)

آبی‌های پایتخت در حالی لحظات پایانی دیدار مقابل فولاد را پشت سر گذاشتند که با یک بازیکن کمتر بازی می‌کردند.

استقلال اخراجی نداد و ۱۰ نفره شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از برتری در هفته اول مقابل مس ر فسنجان، با روحیه و انگیزه مضاعفی به اهواز سفر کرده بود تا بتواند شکست دور برگشت فصل قبل مقابل فولاد خوزستان را جبران کند و با برتری مقابل این تیم به شرایط بهتری نسبت به همیشه برسد.

 

استقلال در دقیقه ۶۳ بازی با فولاد روی حرکت مهدی قایدی صاحب ضربه پنالتی شد که وریا غفوری آن را تبدیل به گل کرد و از حریف خود پیش افتاد، اما برتری شاگردان محمود فکری تا پایان مسابقه پابرجا نماند و با شکست عوض شد.

 

فکری که در سودای دومین برد با کُتِ آبی بود، در دقیقه ۶۹ ترکیب تیمش را تدافعی کرد و محمد دانشگر را به جای آرش رضاوند به زمین فرستاد، اما پس از این تغییر دروازه استقلال دو بار باز شد و مدافع تعویضی این تیم هم آسیب دیدگی پیدا کرد.

 

فولاد گل تساوی را در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند و همین موضوع موجب شد تا محمود فکری به این فکر بیفتد تا شیخ دیاباته نیمکت‌نشین را در دقیقه ۸۷ تعویض کند، اما سرمربی استقلال در اقدام عجیب از تصمیم خود صرف نظر کرد تا دومین تغییر در ترکیب آبی‌ها انجام نشود و پس از آن، طی دو دقیقه متوالی دو اتفاق تلخ برای آبی‌ها بیفتد.

 

1545409

این لحظه‌ای است که محمدرضا تارخ، داور چهارم تابلوی تعویض را پایین می‌آورد تا مشخص شود فکری از تعویض شیخ دیاباته با ارسلان مطهری در دقیقه ۸۷ صرف نظر کرده است

 

در حالی که تابلوی تعویض دیاباته بالا رفته و امیرارسلان مطهری لنگان لنگان به سمت بیرون زمین می‌آمد، فکری از داور چهارم خواست تا این تغییر را نداشته باشد؛ اتفاقی که موجب شد مهاجم خارجی استقلال عصبانی شود و مجادله لفظی با سرمربی خود پیدا کند.

 

تنها یک دقیقه پس از این اتفاقات و در دقیقه ۸۸ محمد دانشگر پس از دفع توپ در گوشه زمین، برخورد شدیدی با تابلوهای تبلیغاتی داشت که مصدومیت او  ثانیه‌هایی بازی را متوقف کرد ولی مجددا مسابقه بدون حضور دانشگر به جریان افتاد.


1545412

زمانی که محمد دانشگر در دقیقه ۸۸ به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین اصابت کرد و آسیب دید

 

دانشگر که از درد به خود می‌پیچید، نتوانست به بازی ادامه دهد ولی در اتفاقی عجیب که مشخص نیست ناهماهنگی بین کادر پزشکی و مربیان استقلال بوده یا تصمیم شخص محمود فکری، این مدافع آسیب دیده تا ۷ دقیقه پس از این اتفاق تعویض نمی‌شود و در این مدت استقلال گل دوم را دریافت کرده و ۱۰ نفره کارش را دنبال می‌کند!

 


1545410

دانشگر پس از اُفتان به زمین از بازیکنان اطرافش درخواست کرد کادر پزشکی را فرا بخوانند و پس از آن اعلام نمود قادر به انجام بازی نیست

 

یک دقیقه پس از آنکه دانشگر روی زمین افتاده و کادر پزشکی استقلال بالای سر او بودند، فولاد با نشانه گرفتنِ مرکز دفاع آبی‌ها که دانشگر را در کنار مرادمند و غلامی نداشت، صاحب یک ضربه پنالتی می‌شود و گل دوم را می‌زند، اما اتفاق بحث‌برانگیز اینجاست که چرا پس از این گل هم فکری تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نمی‌کند.

 

فکری که نتیجه را از دست رفته می‌دید، ۶ دقیقه پس از گل فولاد و در دقیقه ۵+۹۰ دو تعویض همزمان انجام می‌دهد و متین کریم‌زاده را به جای محمد دانشگرِ مصدوم و همچنین بابک مرادی را به جای فرشید اسماعیلی به میدان می‌فرستد که حضور کوتاه مدت این دو بازیکن جدید آبی‌ها در ترکیب این تیم چاره‌ساز نمی‌شود و استقلال با شکست زمین را ترک می‌کند.
 

1545411

تصویر لحظه بالا رفتن تابلوی تعویض که نشان می‌دهد دانشگر در دقیقه ۵+۹۰ تعویض شده و کریم‌زاده جانشین او می‌شود

 

 

دیدگاه‌ها