کد خبر : 1720417 | 01 آذر 1399 ساعت 17:07 | 41.6K بازدید | 2 دیدگاه

آذری آخرین کسی است که می تواند کلاس اخلاق بگذارد

بیانیه استقلال علیه آذری: از فولادی ها فیلم داریم!

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، نسبت به پست اینستاگرامی مدیرعامل فولاد واکنش نشان داد.

بیانیه استقلال علیه آذری: از فولادی ها فیلم داریم!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و پس از دیدار استقلال و فولاد، کلیپی از محمود فکری سرمربی آبی پوشان منتشر شد که او در این کلیپ گویا خطاب به بازیکنان فولاد کلمات زشتی را به کار می برد که آنها به آن طریق توانسته اند بازی را ببرند.


حرفهای فکری باعث واکنش شدید باشگاه فولاد شد و آنها از سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کردند. سعید آذری مدیرعامل فولادی ها نیز با انتشار پستی، شدیدا از فکری انتقاد کرد و حرفهایی که به زبان آورده است را به دور از شأن باشگاه استقلال خواند.


استقلالی ها نیز با صدور بیانیه ای نسبت به اتفاقات پیش آمده واکنش نشان دادند. در این بیانیه که با تیتر «آقای آذری! قرار به عذرخواهی باشد شما بابت خیلی مسائل باید عذرخواهی کنید» اعلام کردند که نیمکت فولادی ها در بازی دیروز نسبت به نیمکت استقلالی ها فحاشی کرده اند.


در این بیانیه آمده است: «مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که معروف است به گرفتن ماهی از آب گل آلود، در صفحه شخصی خود مطالبی نوشته که البته به آنها پاسخی نمی‌دهیم اما حتما آقای آذری آخرین کسی است که می‌تواند درس اخلاق دهد.


کسی که تا همین چند روز پیش توسط کمیته اخلاق به دلیل مصاحبه‌های خلاف اخلاق و فرهنگ محروم شده بود و با من بمیرم، تو بمیری، مجوز حضور در فوتبال را به دست آورد اصلا در جایگاهی نیست که در مورد اخلاق و فرهنگ صحبت کند.»


استقلالی ها در ادامه مدعی شده اند که فیلم های زیادی از فحاشی نیمکت فولاد در دست دارند. در ادامه بیانیه باشگاه استقلال گفته شده است: «باشگاه استقلال فیلم‌های زیادی از فحاشی‌های دیروز برخی اعضای کادر فنی فولاد خوزستان دارد که می‌تواند آنها را در فضای مجازی منتشر کند، کما اینکه نتیجه این رفتارهای خلاف ادب و اخلاق، یک کارت زرد و یک کادر قرمز به اعضای نیمکت این تیم بود ولی چون در مکتب استقلال انتشار فیلم‌های مخفیانه و به شیوه جاسوسی جایی ندارد، از انتشار آنها خودداری می‌کند، با این وجود به آقای آذری که در چند سال گذشته از هیچ توهین و تهمتی به مسئولان باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان کوتاهی نکرده تذکر می‌دهیم حتما ایشان آخرین کسی است که می تواند کلاس اخلاق بگذارد.»


به نظر می رسد حواشی های دیدار روز گذشته استقلال و فولاد به همینجا ختم نخواهد شد و شاید در ادامه نیز شاهد واکنش متقابل از سوی دو تیم باشیم. دیدار دیروز دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

دیدگاه‌ها