کد خبر : 1720489 | 01 آذر 1399 ساعت 20:30 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو به دنبال کاهش فاصله قدیمی با گواردیولا

دشمنی قدیمی بین پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو تازه شده و آنها اخیرا دوباره به یکدیگر تاخته اند.

مورینیو به دنبال کاهش فاصله قدیمی با گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک دهه پیش بود که مورینیو ابتدا روی نیمکت اینتر و در ادامه در رختکن رئال مادرید تبدیل به دشمن درجه یک گواردیولا شده و از هر فرصتی برای زیر سوال بردن او استفاده می کرد. مورینیو حتی به ریزش موی گواردیولا نیز در مقطعی رحم نکرد و مدعی شد علت این اتفاق عدم علاقه این سرمربی به فوتبال است.

 

1545700

 

اگرچه در سالهای بعد صلح نسبی بین این دو سرمربی بزرگ حاکم شد، اما اظهارنظر اخیر مورینیو در مورد تبعیض در تیم ملی انگلیس و بازی نکردن رحیم استرلینگ باعث شد گواردیولا به طعنه او را پزشک خطاب کند و دوباره او و مورینیو مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

 

تاتنهام امشب در خانه پذیرای سیتی است و سرمربی پرتغالی می خواهد رکورد خود برابر گواردیولا را بهبود بخشد. در کل مورینیو تا به حال 23 بار با گواردیولا مواجه شده که شش پیروزی، شش تساوی و یازده شکست نصیبش شده است. فقط در بین سرمربیان فوتبال در جهان یورگن کلوپ با هشت پیروزی مقابل گواردیولا رکورد بهتری از این حیث نسبت به مورینیو دارد. تاتنهام در هفته های ابتدایی این فصل لیگ برتر نشان داده می تواند حتی مدعی قهرمانی نیز باشد و برتری احتمالی در مسابقه حساس امشب مقابل سیتی باعث می شود همگان روی تیم مورینیو نیز به عنوان یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ برتر در این فصل حساب باز کنند.

دیدگاه‌ها