کد خبر : 1720513 | 01 آذر 1399 ساعت 21:29 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: وردربرمن شایسته کسب این یک امتیاز بود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که این تیم مقابل وردربرمن نتوانسته نمایش همیشگی اش را ارائه دهد.

فلیک: وردربرمن شایسته کسب این یک امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر نمی‌رسید بایرن مونیخ برای پیروزی در بازی امروز مقابل وردربرمن کار خیلی دشواری پیش رو داشته باشد اما حریف نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داد و موفق شد صدرنشین رقابت های بوندسلیگا را با نتیجه 1-1 متوقف کند؛ موضوعی که باعث شد باواریایی‌ها حالا در آستانه از دست دادن صدرنشینی قرار بگیرند.

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در پایان بازی گفت: " برمن امروز خیلی خوب عمل کرد و فضای زیادی در اختیار ما قرار نداد. ما آنگونه که می خواستیم نتوانستیم عمل کنیم. ما مانند گذشته نمی توانیم فرصت های زیادی روی دروازه حریف خلق کنیم. فقط می توانم بگویم تا به امروز از قرعه مان راضی هستم.

 

 

1545759

 

 

در نیمه دوم تیم همه چیز را امتحان کرد. آنها برای جلوگیری از شکست خوردن جنگیدند. در پایان برمن بسیار خوب عمل کرد و با شایستگی کامل یک امتیاز گرفت."

 

فلیک در ادامه پیرامون مصدومیت لوکاس هرناندز که منجر به تعویض او شد نیز گفت: " لوکاس با شدت بسیار زیادی روی زمین فرود آمد. او مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و فردا چیز های بیشتری درباره اش خواهیم دانست. اگر مصدومیت او طولانی باشد همه چیز برای ما دشوار خواهد شد."

 

 

1545674

دیدگاه‌ها